نمایشگاه کتاب امسال کجا برگزار می‌شود؟


نمایشگاه کتاب امسال کجا برگزار می‌شود؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش‌بینی کرد که نمایشگاه کتاب امسال یک نمایشگاه کاملا متفاوت نسبت به ادوار گذشته خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار کرد: مشارکت بسیار خوبی از کشورهای مختلف صورت گرفته و چندین هیئت با سرپرستی وزرای کشورهای دوست برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند و مجموعه اتفاقاتی که در آن پیش‌بینی شده به نظرم یک نمایشگاه کاملا متفاوت خواهد بود.

وی اضافه کرد: دولت هم به پیشنهاد وزارت فرهنگ این موضوع را در دستور کار دارد که بتوانیم یک یارانه فرهنگی هم برای کتاب و هم برای سایر مسائل فرهنگی داشته باشیم.

وزیر ارشاد همچنین درباره محل برگزاری نمایشگاه گفت: جمع‌بندی امسال باز هم روی مصلی بوده و اگر تغییری باشد همکارانمان اعلام خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن از اول فروردین یادآور شد: واقعا حضور مردم برای همه ما خارج از تصور بود. پویش‌هایی که در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد از جمله آیه‌های زندگی و پویش حافظ شو که اعداد و ارقام بسیار بالایی از مشارکت عمومی را ایجاد کرد.

اسماعیلی همچنین بیان کرد: بخش‌های مختلف مثل بخش عفاف و حجاب، پوشش اسلامی، بخش‌های مربوط به نشر و فناوری‌های نوین همه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد که جای تقدیر و تشکر دارد. ان‌شاءالله خداوند کمک خواهد کرد ما در سال‌های آینده بتوانیم به صورت کمی و کیفی به این اشتیاق و مطالبه مردم پاسخ بدهیم و حوزه کاری را در این موضوعات گسترش دهیم.

منبع : ایسنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی