قتل یک نوجوان آمریکایی بدست پلیس کالیفرنیا


قتل یک نوجوان آمریکایی بدست پلیس کالیفرنیا

ویدئویی از یک تعقیب و گریز در بزرگراهی در کالیفرنیا منتشر شده که نشان می‌دهد پلیس آمریکا نوجوان ربوده شده را که همه دستورالعمل‌ها را برای نجات جانش رعایت می‌کند، به ضرب گلوله می‌کشد.

قتل یک نوجوان آمریکایی بدست پلیس کالیفرنیا

به گزارش راهبرد معاصر، ویدئویی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد پلیس کالیفرنیا یک دختر نوجوان ربوده شده که وظیفه نجاتش را برعهده داشت، به ضرب گلوله می‌کشد. این اتفاق برای ساوانا گرازیانو 15 ساله در سپتامبر 2022 زمانی که ماموران شهرستان سن برناردینو در شرق لس ‌آنجلس، شروع به تعقیب خودروی آنتونی گرازیانو پدر این دختر کردند در حالی که خودش روی صندلی مسافر بود، رخ داد.

فیلمی که توسط یک بالگرد گشت بزرگراه کالیفرنیا فیلم‌برداری و به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که وانت با سرعت 175 کیلومتر در ساعت ‌در حال حرکت است و پلیس به دنبالش است.


تعقیب و گریز پس از آن پایان می‌یابد که گرازیانو مسیر اشتباهی را طی می‌کند و در زمین‌های خاکی متوقف می‌شود.فیلم نشان می‌دهد که ساوانا از ماشین پیاده می‌شود چند ثانیه خم می‌شود و بعد به سمت گروهی از ماموران می‌رود. اما بعد صدای تیراندازی شنیده و تصویر این دختر تار می‌شود.پلیس در توضیح گفته یکی از ماموران به سایرین می‌گوید که کسی که پیاده شده راننده خودرو نیست تا تیراندازی را متوقف کنند اما دیگر دیر شده بود. مرگ این نوجوان در بیمارستان اعلام شد.


این ویدئو تنها چند هفته پس از آن منتشر شده که معاونان همین اداره پلیس یک پسر 15 ساله مبتلا به اوتیسم را به ضرب گلوله کشتند.آمار روزنامه واشنگتن پست نشان می‌دهد که در 12 ماه گذشته بیش از 1100 نفر توسط ماموران پلیس آمریکا در سراسر ایالات متحده به ضرب گلوله کشته شده‌اند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت