تصویب اساسنامه اولین سازمان توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری علم و فناوری در دولت


تصویب اساسنامه اولین سازمان توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری علم و فناوری در دولت

سخنگوی دولت گفت: اساسنامه اولین سازمان توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در حوزه علم و فناوری به تصویب هیات وزیران رسید.

تصویب اساسنامه اولین سازمان توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری علم و فناوری در دولت

به گزارش راهبرد معاصر،علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز چهارشنبه 15 فروردین در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: اساسنامه اولین سازمان توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری در حوزه علم و فناوری به تصویب هیات وزیران رسید.


بهادری ادامه داد: مطابق این اساسنامه، اولین سازمان توسعه‌ای فناوری در پارک علم و فناوری پردیس مجوز پیدا کرد که در همه حوزه‌های مالی، سرمایه گذاری، مشارکت اقتصادی به منظور تامین مالی و افزایش دامنه تاثیرگذاری فعالیت‌ها تحت یک شرکت مستقل اداره کندو توسعه بدهد.


سخنگوی دولت تصریح کرد: این مقدمه‌ای است برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان برای همه مجموعه‌های دانش‌بنیان که تحت نظر وزارتخانه‌ها فعالیت می‌کنند.


بهادری در رابطه با چهارمین جلسه هیئت وزیران گفت: با توجه به برگزاری جلسه فوق العاده دیروز هیات دولت، جلسه امروز هیات وزیران چهارمین جلسه در سال ۱۴۰۳ بود که برگزار شد.


وی افزود: در جلسه امروز هیات دولت ،وزرا گزارش‌هایی در خصوص خدماتی که در ایام نوروز به مردم داشتند در بخش گردشگری، حمل و نقل ریلی، زمینی، هوایی و دریایی و راه و شهرسازی ارائه کردند.


سخنگوی دولت تاکید کرد: جا دارد از همه عزیزانی که در ایام نوروز خدمات خود را به مردم ارائه کردند از جمله نیروهای هلال احمر و انتظامی تشکر کنیم.


بهادری جهرمی ادامه داد: مصوبات متعددی در این جلسه هیئت دولت وجود داشت که به طور خاص به چند مورد آنها اشاره می‌کنم. آیین نامه فعالیت‌های حوزه خدمات عمومی که خدمات به مردم ارائه می‌شود، تصویب شد به گونه ای که در حوزه‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی، ورزشی و فرهنگی و غیره که لازم است ساخت و سازهایی در این حوزه‌ها انجام گیرد، آنان از پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی معاف شدند، تا هزینه تمام شده این ابنیه‌ها کاهش یابد البته به شرط آنکه به صورت دائمی در اختیار این حوزه‌هایی که اشاره کردم، باشند.


سخنگوی دولت در رابطه با جذب استعداد های برتر در دستگاه های اجرای گفت: آیین‌نامه جذب و نگه‌داری سرمایه انسانی استعدادهای برتر و نخبه در دستگاه‌های اجرایی اصلاح شدبا این اصلاح که صورت گرفت، حمایت موثرتری می توانیم از استعدادهای برتر و نخبه های که در دستگاه های اجرایی جذب می شوند داشته باشیم./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی