پروژه‌های عمرانی مصوبات سفر بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند


پروژه‌های عمرانی مصوبات سفر بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند

به گزارش رکنا از لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی مصوبات سفر اول رئیس جمهور و تهیه مصوبات پیشنهادی سفر دوم رییس جمهور که طی...

به گزارش رکنا از لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: این جلسه به منظور بررسی مصوبات سفر اول رئیس جمهور و تهیه مصوبات پیشنهادی سفر دوم رییس جمهور که طی ماه‌های آینده اتفاق خواهد افتاد تشکیل شد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در یک بازه زمانی مشخص آخرین وضعیت پروژه‌ها و اقدامات خود را جهت جمع‌بندی نهایی گزارش دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه مصوبات سفر در حوزه عمرانی شرایط مطلوبی دارد، گفت: پروژه‌های عمرانی مصوبات سفر رئیس جمهور در لرستان حدودا بالای ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی موضوع دوم این جلسه را تهیه مصوبات پیشنهادی سفر دوم رییس جمهور به لرستان عنوان و بیان کرد: در این رابطه پروژه‌ها و طرح‌های پیشنهادی جهت تصویب در سفر دوم با مدیران دستگاه‌های اجرایی مطرح و تبادل نظر شد تا پس از کارشناسی آنها در جلسات آتی باحضور استاندار و فرمانداران جمع‌بندی شوند.

مهدی زکی پور/لرستان


پروژه‌های عمرانی مصوبات سفر بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی دارند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)