ادامه حمایت یمن از فلسطین/ الحوثی: به دنبال توسعه توان موشکی برای حمایت بیشتر از مردم فلسطین هستیم


ادامه حمایت یمن از فلسطین/ الحوثی: به دنبال توسعه توان موشکی برای حمایت بیشتر از مردم فلسطین هستیم

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن امروز چهارشنبه در سخنرانی خود در همایش منبر القدس، بر افزایش توان نظامی ارتش یمن برای حمایت بیشتر از ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارلله یمن در این سخنرانی تصریح کرد: به دنبال توسعه توان موشکی و دریایی خود برای حمایت بیشتر از مردم فلسطین هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها شریک واقعی و کامل دشمن صهیونیستی در جنایاتش علیه مردم فلسطین شده‌اند.

خبر مرتبط
ادعای جدید سنتکام درباره پهپادهای یمنی

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) باز هم مدعی سرنگون کردن پهپادهای یمنی شد.

سید عبدالملک الحوثی گفت: با وجودی که مسئله فلسطین کاملا روشن و به حق است، هیچ طرفی برای توقف این بی‌عدالتی علیه مردم فلسطین و احیای حقوق آن‌ها اقدام نکرده است.

رهبر انصارالله یمن در ادامه سخنرانی خود اعلام کرد «جهاد تنها گزینه موفق برای مقابله دشمن است که کارآمدی و نتیجه بخش بودن این گزینه در لبنان و غزه اثبات شده است‌».

خبر مرتبط
فوری/ تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن/ این مناطق بمباران شدند

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) از حمله تجاوزکارانه جدید آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن خبر دادند.

وی افزود: اشغالگران در رسیدن به تمام اهدافشان در غزه یا حتی ارائه تصویر پیروزی پس از ۶ ماه تجاوزات ناتوان هستند و بیشتر از همه چیز، تصویر وحشیانه از جنایات را ترسیم کرده‌اند.

سید عبدالملک الحوثی خواستار حمایت تمام جهان اسلام و عرب از ملت فلسطین شد و گفت: این وظیفه امت و به نفع امنیت ملی آن است که در حالی که مردم فلسطین با تمام توان در حال نبرد با دشمن صهیونیستی ملت هستند برای حمایت از مردم فلسطین به هر وسیله‌ای حرکت کند.

خبر مرتبط
خواسته مهم یمن از عربستان چیست؟

اقتصادنیوز: رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی خواستار امضای نقشه صلح این کشور توسط عربستان سعودی شد.

رهبر انصاراالله با تاکید بر تداوم حمایت یمن از ملت فلسطین تصریح کرد: از هیچ تلاشی برای حمایت از مردم فلسطین که افسانه‌ای از استواری و ایستادگی را ارائه کردند و مشابه آن در تاریخ کم است، دریغ نخواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راحت شدی عزیزم