ارتش روسیه مواضع مناسب تری را در جبهه دونتسک به دست آورد + دیگر اخبار جبهه ها


ارتش روسیه مواضع مناسب تری را در جبهه  دونتسک به دست آورد + دیگر اخبار جبهه ها

وزارت دفاع روسیه گزارش داد که نیروهای مسلح روسیه در جبهه دونتسک مواضع سودمندتری را اشغال کردند، 10 حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع و تلفات اوکراینی بالغ بر 390 پرسنل نظامی و دو خودروی زرهی بود.

به گزارش اسپوتنیک، این وزارتخانه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در محور دونتسک، یگان‌های گروه نیروهای "جنوبی" مواضع سودمندتری را اشغال کردند و نیروی انسانی و تجهیزات تیپ‌های 24، 28، 53 مکانیزه، پنجم تهاجمی نیروهای مسلح اوکراین و تیپ 241 دفاع سرزمینی لوکراین را در مناطق مسکونی چاسوف یار، کوردیومیوکا و کراسنوگریوکا جمهوری خلق دونتسک شکست دادند. مناطقی از.
همچنین بر اساس اعلام این اداره، 10 ضدحمله یگان های تیپ های 81 هوابرد، 10 تهاجمی کوهستانی، 67، 72 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین و تیپ چهارم گارد ملی اوکراین در مناطق شهرک های بلوگورووکا جمهوری خلق لوگانسک و نقاط مسکونی برستووسکویه، کراسنویه، بوگدانوفکا و کنستانتینووکا، جمهوری خلق دونتسک دفع شد.
تلفات دشمن بالغ بر 390 پرسنل نظامی، دو خودروی زرهی رزمی: کوزاک و MaxPro و همچنین 19 خودرو بود. در طول نبرد ضد آتشباری ، یک اسلحه 105 میلی متری M119 ساخت ایالات متحده، یک توپ خودکششی بود گووزدیکا یک هویتزر 122 میلی‌متری دی ـ 30 و یک توپ ضد تانک MT-12 منهدم شد "راپیر"بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، نیروهای اوکراینی در مجموع طی یک شبانه روز 945 نفر را در همه جبهه از دست داده اند
ارتش روسیه وضعیت را در امتداد خط مقدم در محور آودیوکا نیز بهبود بخشیده است. طی روز گذشته آشیانه ارتش اوکراین برای تولید پهپاد منهدم شد و 164 هواپیمای بدون سرنشین در یک روز سرنگون شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا