رهبر انقلاب:شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه می‌یابد/ سیلی اقدام اخیر را هم خواهند خورد


رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد، اظهار داشتند: تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد.

رهبر انقلاب:شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه می‌یابد/ سیلی اقدام اخیر را هم خواهند خورد

به گزارش راهبرد معاصر در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه‌های مختلف، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سابق و فعالان اجتماعی و فرهنگی، عصر امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

آیت الله خامنه‌ای در دیدار رمضانی با کارگزاران نظام اظهار داشتند: کار و تلاش خیلی خوب و متراکم در حال انجام است اما نیازها به کار بیش از اینها است.

ایشان با بیان اینکه واقعیت های اقتصاد در کشور یکسان نیست هم واقعیت های تلخ وجود دارد و هم واقعیت‌های شیرین، گفتند: واقعیت های تلخ اقتصاد؛ گرانی، بی ثباتی بازار تنزل ارزش پول ملی است.

رهبر انقلاب،در این دیدار تاکید کردند: انتظار بجای مردم این است که تصمیمات و اقدمات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد؛ باید این انتظار برآورده شود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: بخش شیرین اقتصاد؛ فعالیت های وسیع زیر ساختی است که نتایج آن در میان مدت و نه چندان دراز مدت ظاهر خواهد شد.

رهبر انقلاب در بخش دیگری از فرمایشات خود در جمع کارگزاران نظام تاکید کردند: شکست رژیم صهیونیستی در غزه ادامه پیدا خواهد کرد و این رژیم به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد. تلاش‌های مذبوحانه همچون اقدامی که در سوریه مرتکب شدند آنها را از شکست نجات نخواهد داد. البته سیلی این اقدام را هم خواهند خورد. /ایرنا

در حال تکمیل...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی