علت حمله مسلحانه به آمبولانس در کرمان چه بود؟


علت حمله مسلحانه به آمبولانس در کرمان چه بود؟

دادستان عنبرآباد جزییات حمله به دو دستگاه آمبولانس در جنوب کرمان را تشریح کرد.

حامد عمرانی، چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران درباره حمله به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است.

حامد عمرانی اظهار داشت: سال گذشته در اثر اختلافات شخصی و طایفه‌ای در یک نزاع ۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌رسند و پس از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌شود.

وی افزود: به دلیل نبود زندان در شهرستان رودبار فرد متهم به قتل از سال گذشته تاکنون در زندان کهنوج نگهداری می‌شده است.

وی تصریح کرد: امروز یکی بستگان متهم به قتل جهت ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و پس از بازگشت از زندان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری می‌شوند.

دادستان عنبراباد اعلام کرد: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس جهت ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.

علت حمله مسلحانه به آمبولانس در کرمان چه بود؟

وی اعلام کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است افراد مهاجم که از طایفه مقتول نزاع سال قبل هستند و پس از کسب اطلاع از اینکه فرد مضروب به بیمارستان جیرفت منتقل شده است مجدداً در مسیر آمبولانس کمین می‌کنند و متأسفانه در ابتدا به یک دستگاه آمبولانس که حامل یک مریض قلبی بوده است حمله می‌کنند که در این حادثه راننده آمبولانس مجروح می‌شود.

وی افزود: افراد ضارب مجدداً به آمبولانس دوم که (حامل فرد مجروح روبروی زندان کهنوج بوده است) حمله می‌کنند و متأسفانه در این حادثه فرد مضروب و برادر وی به قتل می‌رسند و به کادر درمان در این آمبولانس آسیبی وارد نشده است.

دادستان عنبرآباد بابیان اینکه هویت افراد ضارب شناسایی شده است، افزود: در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده شده است و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهمین صادر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام