مخالفت شورا با استعفای شهردار بروجرد


مخالفت شورا با استعفای شهردار بروجرد

به گزارش رکنا از لرستان، محمد پاپی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: شهردار بروجرد در ارائه استعفای خود مصمم و برای خود یک سری عدله هایی دارند ، در حال بررسی این مشکلات و...

به گزارش رکنا از لرستان، محمد پاپی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: شهردار بروجرد در ارائه استعفای خود مصمم و برای خود یک سری عدله هایی دارند ، در حال بررسی این مشکلات و موانعی هستیم که سر راه شهرداری وجود دارد و امیدواریم به نتیجه برسیم.

وی افزود: استعفای شهردار فرآیندی دارد که استعفا داده می شود و شورا هم مخالفت یا موافقت خود را اعلام می کند که در مورد استعفای شهردار بروجرد شورا مخالف و با آن موافقت نمی کند ، اعضا از شهردار حمایت می کنند، ولی در نهایت تصمیم با خود شهردار است که تا این لحظه هنوز موفق نشده ایم وی را متقاعد کنیم.

رییس شورای شهر بروجرد بیان کرد: شهردار گلایه هایی دارند و از جمله این گلایه ها، برخی مشکلات موانعی است که شهرداری را با مشکل مواجه کرده است ؛ بعنوان مثال ؛ کمربندی یک گذرگاه پرتردد برون شهری در بروجرد به شهرداری تحمیل و تنها آسفالت آن ۱۵۰ میلیارد هزینه دارد و این هزینه از کجا باید تامین شود؟!

پاپی نژاد افزود: مشکلات عدیده دیگری هم وجود دارد و ما در حال جمع بندی هستیم تا بتوانیم با پیگیری های لازم با رفع این مشکلات شهردار را متقاعد به بازگشت کنیم.

مهدی زکی پور/لرستان


مخالفت شورا با استعفای شهردار بروجرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان