امسال بی‌سابقه‌ترین روز قدس را خواهیم داشت



امسال بی‌سابقه‌ترین روز قدس را خواهیم داشت

رییس سازمان صدا و سیما گفت: امسال بی‌سابقه‌ترین روز قدس را از ابتدای پیروزی انقلاب، پشت سر خواهیم گذاشت.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص روز قدس امسال و ویژگی‌های آن، گفت: به نظر می‌آید امسال بی‌سابقه‌ترین روز قدس را از ابتدای پیروزی انقلاب پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: روز قدس امسال همزمان با عملیات تاریخ‌ساز و قهرمانانه طوفان الاقصی و مقاومت فلسطینی و شکست ترمیم ناپذیری که رژیم غاصب صهیونیستی در این عملیات از مقاومت متحمل شده است، همراه است.

رئیس سازمان صدا و سیما در ادامه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: شاهد جنایات هولناکی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود هستیم؛ کودک کشی گسترده و اقدام به قتل عام مردم بی‌گناه و محاصره آنان و نرسیدن غذا و مواد مورد نیاز به آنها بخشی از جنایاتی بوده که رژیم صهیونیستی در این ایام انجام داده که در طول سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.


امسال بی‌سابقه‌ترین روز قدس را خواهیم داشت

جبلی با اشاره به خشم جهان اسلام از رژیم صهیونیستی اذعان کرد: امسال خشم و نفرت جهان اسلام به ویژه مردم عزیز کشورمان در ایران از جنایات رژیم صهیونیستی، موجب می‌شود تا شکل و قالب قوی‌تری را نسبت به روز قدس سال‌های گذشته، شاهد باشیم و این به دلیل توجه مردم عزیز ما به مسئله فلسطین و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که در غزه مرتکب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس