یک کشته و 5 مجروح بر اثر انفجار کپسول در شیراز


رئیس اورژانس استان فارس از حادثه انفجار کپسول در یک منزل مسکونی شیراز...
رئیس اورژانس استان فارس از حادثه انفجار کپسول در یک منزل مسکونی شیراز خبر داد و گفت: متاسفانه این سانحه موجب مرگ یک نفر و مصدومیت ۵ نفر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس استان فارس، در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار داشت: ظهر امروز با اعلام حادثه انفجار کپسول در یک منزل مسکونی شیراز بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه واقع در خیابان قصردشت اعزام شدند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس بیان کرد: متاسفانه بر اثر شدت این حادثه قبل از رسیدن تیم‌های امدادی یک نفر در دم جان‌باخت و 5 نفر مجروح شدند.

هادی عیدی‌پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز بیان کرد: این حادثه درون منزل دوطبقه رخ داده است که تیم های عملیاتی از ایستگاه‌های 20 و 4 و 14 به همراه 4 دستگاه خودرو اطفایی و 13 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند .

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: در بررسی اولیه مشخص شد موج انفجار درون منزل دو طبقه منجر به تخریب دیوارها شده بود و تیم های عملیاتی ضمن ایمن سازی اولیه و قطع گاز و برق ساختمان همزمان از طبقات این ساختمان و ساختمان های مجاور بازدید و اقدامات لازم را در خصوص ریزش احتمالی دیوار و نمای ساختمان انجام دادند و محل به طور کامل ایمن شد.

منبع : تسنیم
به اشتراک گذاری
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته