پوتین: مجبور شدیم به زور از منافعمان دفاع کنیم


پوتین: مجبور شدیم به زور از منافعمان دفاع کنیم

رئیس‌جمهور روسیه امروز (پنج‌شنبه) گفت، روسیه در چنین شرایطی قرار گرفته که مجبور است با ابزارهای مسلحانه از منافع خود دفاع کند.

ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه در کنگره فدراسیون اتحادیه‌های کارگری مستقل روسیه گفت: همه شرایطی را که ما در آن زندگی می‌کنیم، درک می‌کنند. کشورمان مجبور است از منافع، مردم، آینده و حاکمیت خود با زور دفاع کند.

پوتین همچنین گفت: توجه شما را به این نکته جلب می‌کنم که با وجود همه سختی‌های امروز، ما اقتصاد را در شرایط جنگی قرار نمی‌دهیم، چنین چیزی وجود ندارد.

رئیس‌جمهور روسیه در ادامه گفت که با در نظر گرفتن چالش‌های جمعیتی در کشورش، پیش‌بینی می‌شود اقتصاد روسیه در سال‌های آینده با کمبود پرسنل مواجه شود.

پوتین: مجبور شدیم به زور از منافعمان دفاع کنیم

پوتین همچنین گفت نوسازی بخش‌های اقتصاد از جمله از طریق فناوری‌های دیجیتال بسیار مهم است.

رئیس‌جمهور روسیه در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حمله تروریستی اخیر در مسکو اشاره کرد و گفت مهم‌ترین هدف قتل‌عام در سالن کروکوس تضعیف کردن اتحاد روسیه بوده است. او افزود هیچ هدف دیگری قابل مشاهده نیست زیرا روسیه نمی‌تواند هدف حملات افراط‌گرایان باشد.

ولادیمیر پوتین روسیه را «نمونه منحصر به فرد هماهنگی و وحدت بین ادیان» معرفی کرد. او خاطرنشان کرد که کشورش این ارزش‌ها را نه تنها در داخل، بلکه در خارج از این کشور نیز ابراز می‌کند. پوتین تاکید کرد، بنابراین این نمی‌تواند هدف حمله افراطی‌ها قرار گیرد.

رئیس‌جمهور روسیه ادامه داد که مسکو دلایل زیادی برای این باور دارد که طراحان این حمله به دنبال تضعیف وحدت کشورش هستند. او افزود: هیچ هدف دیگری قابل مشاهده نیست.

تیراندازی تالار شهر کروکوس در ۲۲ مارس زمانی رخ داد که گروهی از مردان مسلح که بعدا اتباع تاجیکستان معرفی شدند، قبل از اجرای یک کنسرت به محل برگزاری یورش بردند و حداقل ۱۴۵ تن را کشتند و بیش از ۵۰۰ تن دیگر را مجروح کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی