حملات شدید موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های اسرائیلی


حملات شدید موشکی مقاومت فلسطین به شهرک های اسرائیلی

اقتصادنیوز: گروهان‌های قدس به عسقلان، سدیروت و شهرک‌های صهیونیستی حمله موشکی کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در پاسخ به ادامه تجاوزات و جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه، گروهان‌های قدس شهرهای اشغالی عسقلان، سدیروت، نیرعام و شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار دادند.

گفته شده گروه‌هان های قدس در پاسخ به ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه، مناطق اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادند.

از سوی دیگر، «ابوحمزه» سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در آستانه روز جهانی قدس گفت: وجه تمایز روز جهانی قدس امسال با سال‌های گذشته این است که قدس جبهه‌ها را فعال و میادین نبرد را متحد کرده است و ما هشدار می‌دهیم که هر گونه تعرض به مسجدالاقصی کل منطقه را به آتش خواهد کشید.

خبر مرتبط
آمریکا با عضویت فلسطین در سازمان ملل مخالفت کرد؟

اقتصادنیوز : سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که تشکیل کشور فلسطین تنها ازطریق مذاکرات مستقیم امکان‌پذیر است نه در چارچوب سازمان ملل.

ابوحمزه در ادامه افزود: آنچه در غزه در حال رخ دادن است، ایجاب می‌کند که همه ما در برابر مسؤولیت‌های خود برای مقابله با زرادخانه صهیونیستی-آمریکایی بایستیم. همه باید برای حمایت از غزه و فلسطین همبستگی داشته باشند و ما باید در اردوگاه ایمان در مقابل اردوگاه شیطان وحدت داشته باشیم.

خبر مرتبط
سیدحسن نصرالله: آنچه در فلسطین و منطقه درجریان است، طوفان آزادگان است

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان گفت: برخی در راستای خدمت به دشمن، بر هزینه‌های مقاومت تمرکز می‌کنند و دستاوردهای آن را نادیده می‌گیرند.

وی تصریح کرد: ما همراه با سایر گروه‌های مقاومت نبرد طوفان الاقصی را در سطوح نظامی، امنیتی و مردمی با قاطعیت و استواری ادامه می‌دهیم. حضور میدانی ما به این معنی است که ما بر مقاومت علیه رژیم اشغالگر تأکید می‌کنیم و این رژیم باید پیام‌مان را به خوبی دریافت کند که بر اساس وحدت در میادین به نبرد ادامه می‌دهیم و هرگز اجازه نخواهیم داد در سرزمین ما آرامش داشته باشد.

سخنگوی گردان‌های قدس خاطرنشان کرد: ما با حمایت جبهه‌های پشتیبانی در محور مقاومت، به پاسخگویی در تمام جبهه‌های جنگ علیه تجاوزات اسرائیل به غیرنظامیان ادامه می‌دهیم. مقاومت به مقابله با متجاوزان و اشغالگران در غزه، کرانه باختری و لبنان ادامه می‌دهد. ما بر تداوم نبرد با استناد به وحدت میادین محور مقاومت تأکید می‌کنیم؛ وحدت میادین در یمن که به کابوس کشتی‌های صهیونیستی تبدیل شده است، لبنان عزیز که باعث رعب و وحشت دشمن در جبهه شمالی شده و یکسره شدن نبرد در الجلیل نزدیک کرده است و برادران عراقی که قهرمانان حملات پهپادی هستند.

وی اظهار داشت: از قلب نبرد غزه به برادرانمان در حزب الله لبنان و جناب سید حسن نصرالله، سید عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن، فرماندهان مقاومت اسلامی عراق و به جمهوری اسلامی ایران و سوریه به عنوان عمق راهبردی مقاومت شریف ما است، درود می‌فرستیم.

ابوحمزه تأکید کرد: خون‌های پاک ریخته شده در فلسطین شروع به شکوفایی در اردن تا تونس و بحرین و سایر کشورها کرده است. ما به مردم اردن که برای حمایت از غزه تظاهرات می‌کنند، درود می‌فرستیم و به آنها می‌گوئیم که صدایتان در غزه شنیده می‌شود. ما به شما قول پیروزی می‌دهیم و استواری ملت فلسطین الگویی برای همه مردم جهان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی