بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس و استقلال


بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس و استقلال

تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل مشکل مالکیتی از جدول بازی های لیگ نخبگان آسیا کنار گذاشته نخواهند شد.

به گزارش وقت صبح، تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل مشکل مالکیتی از جدول بازی های لیگ نخبگان آسیا کنار گذاشته نخواهند شد.

طی سال های اخیر بارها و بارها تیم های باشگاهی مطرح در کشورهای مختلف آسیایی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند و فصل گذشته هم این اتفاق برای استقلال رخ داد.

طبق قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا هر تیمی در هر فصل تا ۱۱ فروردین تکلیف پرونده بدهی های خود را مشخص نکند از حضور در لیگ باشگاهی اسیا محروم می شود.

فصل گذشته از آنجایی که استقلال بدهی استراماچونی را تا ۱۱ فروردین پرداخت نکرد، مجوز حرفه ای اش از سوی کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران تایید نشد و شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

در روزهای اخیر بارها وبارها گفته شد این بار تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل مالکیت مشترک از حضور در لیگ نخبگان آسیا محروم می شوند.

بر اساس خبرهای رسیده کنفدراسیون فوتبال آسیا به این بهانه تیمی را از جدول بازی ها حذف نمی کند اما تاکیدش پیش از شروع بازی های این است که این مشکل حل شود.

تیم های استقلال و پرسپولیس مشترکا زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می کنند. هر چند جالب است بدانید فصل گذشته فدراسیون فوتبال مالک باشگاه استقلال را وزارت امور اقتصاد و دارایی معرفی کرده بود.

در تازه ترین فعالیت، دولت در تلاش است استقلال را به بانک تجارت و پرسپولیس را به بانک ملت بدهد.

کد خبر : ۲۲۹۰۳۴
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام