محسن رضایی : اقدامی پشیمان کننده در انتظار اسرائیل است


محسن رضایی : اقدامی پشیمان کننده در انتظار اسرائیل است

اقتصادنیوز : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تابلویی از استیصال اسرائیل که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته‌اند و ملت ایران مطمئن باشند اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است..

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی در جمع خبرنگاران حاضر در راهپیمایی روز قدس با تسلیت شهادت سردار زاهدی و همرزمانش در پی حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این سرداران پرافتخار اسلام در راستای دفاع از آرمان‌های ملت ایران و دفاع از مظلومان فلسطین و حقوق انسانی و طبیعی آنان جان خود را تقدیم کردند.

خبر مرتبط
پیام خاتمی به مناسبت روز قدس/درخواست رئیس دولت اصلاحات از نخبگان

اقتصادنیوز: رئیس دولت اصلاحات با صدور پیامی به مناسبت روز قدس، تأکید کرد: از همه نخبگان و فعالان سیاسی و مدنی میهنم می‌خواهم که بیش از پیش در متن تحول جهانی قرار گیرند که اساس آن محکومیت اشغال، سرکوب و دفاع از حقوق فلسطینیان و جرم و جنایت دانستن اعمال زور از سوی رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق بزرگ گرفتار شده که برای نجات خود از آن دست به هر جنایتی می‌زند. شکست مفتضحانه ارتش اسرائیل چه در دفاع از خود و چه در آزادسازی اسرایش او را به شدت بحران‌زده کرده و آبرو و حیثیت نظامی‌اش از دست رفته است.
رضایی تاکید کرد: تبلیغاتی که در ۱۰ سال گذشته برای آینده جدید خودشان داشتند برباد رفته است و عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی نیز برباد رفته است و به همین دلیل به هر اقدامی دست می‌زند تا از باتلاق بیرون رود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: اقدامی که در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق انجام داد و به شهادت سردار زاهدی از قهرمانان دفاع مقدس و همرزمانش منجر شد، تابلویی از استیصال صهیونیست‌هاست که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته و ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار این رژیم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل