خبر مهم محسن رضایی درباره تصمیم ایران برای انتقام از اسرائیل/سردار صفوی: کُرد‌ها همواره به نظام وفادار بوده‌اند


خبر مهم محسن رضایی درباره تصمیم ایران برای انتقام از اسرائیل/سردار صفوی: کُرد‌ها همواره به نظام وفادار بوده‌اند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص انتقام جنایت حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور در راهپیمایی روز قدس به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه راهپیمایی روز قدس اقدام تروریستی اخیر در سوریه را نشانه ذلالت صهیونیست‌ها خواند و افزود: آن‌ها قطعا پشیمان خواهند شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درخصوص انتقام جنایت حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد.

وی اظهار داشت: امسال ملت ایران یک بار دیگر به دنیا ثابت کرد ابتکاری که ۴۵ سال قبل برای حمایت از ملت فلسین انتخاب کرده یک ابتکار واقعی بوده و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی که دور از همه شعار‌های حقوق بشر است نیز ثابت مرد ملت ایران راه درستی را انتخاب کردند و امروز نیز مدال افتخار دیگری بر سینه مردم ایران نصب خواهد شد.

وی درخصوص انتقام جنایت حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق نیز گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد.

رضایی همچنین در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایت‌های گسترده صهیونیست‌ها در غزه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق بزرگ گرفتار شده که برای نجات خود از آن دست به هر جنایتی می‌زند.

رضایی افزود: شکست مفتضحانه ارتش اسرائیل چه در دفاع از خود و چه در آزادسازی اسرایش او را به شدت بحران‌زده کرده و آبرو و حیثیت نظامی آن‌ها از دست رفته است.

وی ادامه داد: هرآنچه رژیم صهیونیستی در طول این سال‌ها با تبلیغات برای خود جمع کرده بود، بر باد رفته و آن‌ها برای برگرداندن حیثت از دست رفته‌شان به هر اقدامی دست می‌زنند تا از باتلاق بیرون بیایند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را تابلویی از استیصال صهیونیست‌ها دانست که تمام خطوط قرمز بین‌المللی را زیر پا گذاشته و تاکید کرد: ملت ایران مطمئن باشد اقدامی پشیمان‌کننده در انتظار رژیم صهیونیستی است.

سردار صفوی: کُرد‌ها همواره به نظام وفادار بوده‌اند

همچنین، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیش‌ازظهر امروز در سخنرانی مراسم روز قدس مرکز استان کردستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از حضور همه مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد و اظهار داشت: کُرد‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون به نظام وفادار بوده‌اند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج از میدان آزادی به سمت خیابان فردوسی و میدان انقلاب است.

چمران: انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت

همچنین رئیس شورای شهر تهران گفت: ما معتقدیم که در آینده یقینا انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت نمی‌خواهیم یک اقدام احساسی کنیم و حتما یک اقدام محکم و منطقی خواهیم کرد. غزه هم به پیروزی نهایی خواهد رسید و شاهد سقوط اسراییل خواهیم بود.

مهدی چمران با حضور در راهپیمایی روز قدس درباره سکوت نهاد‌های بین‌المللی در برابر جنایت‌های اسراییل در فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در سوریه اظهار داشت: حرکت بین‌المللی که صورت پذیرفت محکوم کردن یک جسارت و تجاوز به بخشی از سرزمین جمهوری اسلامی بود که نتایج آن را هم دیدیم و منهای آمریکا و کشور‌های اروپایی به صورت شفاف و صریح این جسارت را محکوم نکردند مابقی کشور‌ها این تجاوز را محکوم کردند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که در آینده یقینا انتقام شهدای خود را از اسراییل خواهیم گرفت و غزه هم به پیروزی نهایی خواهد رسید و شاهد سقوط اسراییل خواهیم بود.

چمران درباره نحوه انتقام گیری از اسراییل تاکید کرد: قاعدتا تصمیم گیران سیاسی و نظامی کشور روی این مسأله فکر خواهند کرد و نمی‌خواهیم یک اقدام احساسی کنیم و حتما یک اقدام محکم و منطقی خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر قدیمی به کما رفت