سهم 40 درصدی بزرگراه ها از تصادفات فوتی


به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی بیان داشت: برابر تجزیه و تحلیل های کارشناسی شده تصادفات راه های برون شهری استان در تعطیلات نوروزی امسال ، متاسفانه40 درصد از تصادفات منجر به فوت این...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی بیان داشت: برابر تجزیه و تحلیل های کارشناسی شده تصادفات راه های برون شهری استان در تعطیلات نوروزی امسال ، متاسفانه40 درصد از تصادفات منجر به فوت این ماه در بزرگراه ها به وقوع پیوسته است.

وی افزود : با توجه به اینکه استان اصفهان سهم بسیار بالایی از آزادراه و بزرگراه های کشور را دارد و مسافران بعد از سفرهای نوروزی ، قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند، متاسفانه برخی از رانندگان بدون برنامه ریزی و مدیریت زمان سفر به سمت شهرهای مقصدحرکت می کنند که این موضوع باعث ایجاد عجله و شتاب در رانندگی و در نهایت منجر به تصادف می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: بیشترین علل تصادفات رانندگی در این ایام، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو بوده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مهم ترین نکته برای سفرایمن ، داشتن آمادگی ذهنی کاربران جاده ای برای سفراست و رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی می بایست برنامه ریزی لازم برای سفری ایمن را داشته باشند.

اصفهان/ بهمن راعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403