معمای بزرگ‌ ترین سرقت تاریخ لس‌آنجلس / 30 میلیون دلار پول نقد ماهرانه دزدیده شد + جزییات


معمای بزرگ‌ ترین سرقت تاریخ لس‌آنجلس / 30 میلیون دلار پول نقد ماهرانه دزدیده شد + جزییات

به گزارش رکنا، این سرقت بزرگ، یکشنبه و در شب عید پاک رخ داد. آن شب گروهی از سارقان با سوراخ کردن پشت‌بام یک مرکز نگهداری پول نقد که مجهز به سیستم‌های امنیتی بود، وارد آنجا شدند و درحالی‌که...

به گزارش رکنا، این سرقت بزرگ، یکشنبه و در شب عید پاک رخ داد. آن شب گروهی از سارقان با سوراخ کردن پشت‌بام یک مرکز نگهداری پول نقد که مجهز به سیستم‌های امنیتی بود، وارد آنجا شدند و درحالی‌که هنوز مشخص نیست چطور سیستم‌های امنیتی را از کار انداخته بودند، اقدام به سرقت 30میلیون دلار پول نقد کردند. این پول در حقیقت پول نقد متعلق به کسب‌وکارهای سراسر منطقه بود که در این مرکز نگهداری می‌شد و کمتر کسی از وجود 30میلیون دلار پول نقد در آنجا خبر داشت.

راز این سرقت در روز دوشنبه و زمانی فاش شد که کارمندان مرکز وارد محل کارشان شده بودند. پلیس لس‌آنجلس پس از اطلاع از این سرقت بزرگ تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری دزدان آغاز کرده، اما هنوز هیچ سرنخی از سارقان به‌دست نیامده است. دیوید کولیر، رئیس پلیس لس‌آنجلس به خبرنگاران گفت که این سرقت بزرگ‌ترین دزدی پول نقد در این شهر است و حتی دزدان در جریان حمله به ‌خودروهای زرهی حامل پول نقد نیز موفق به دزدیدن چنین مبلغی نشده‌‌اند. پلیس و کارشناسان امنیتی عقیده دارند که این سرقت از سوی یک باند کاملا حرفه‌ای صورت گرفته است؛ سرقتی که خیلی‌ها را به یاد فیلم‌هایی همچون «11مرد اوشن» می‌اندازد. کارشناسان عقیده دارند که دزدان قطعا همدستانی از داخل مرکز نگهداری پول داشته‌اند که اطلاعات دقیقی از این مرکز و همچنین میزان پولی را که در آنجا نگهداری می‌شود در اختیارشان قرار داده‌اند. تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از عاملان این سرقت تاریخی ادامه دارد.


معمای بزرگ‌ ترین سرقت تاریخ لس‌آنجلس / 30 میلیون دلار پول نقد ماهرانه دزدیده شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت