مرگ تلخ 185 زن و مرد و کودک در حوادث یک هفته گذشته + جزییات


مرگ  تلخ 185 زن و مرد و کودک در حوادث یک هفته گذشته + جزییات

به گزاش رکنا،جعفر میعادفر در تشریح حوادث ویژه و ماموریت‌های مهم اورژانس در هفته گذشته گفت: از 11 تا 17 فروردین ماه، ۷۵۷ مورد حادثه ویژه در سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور به ثبت رسیده است که نسبت به...

به گزاش رکنا،جعفر میعادفر در تشریح حوادث ویژه و ماموریت‌های مهم اورژانس در هفته گذشته گفت: از 11 تا 17 فروردین ماه، ۷۵۷ مورد حادثه ویژه در سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور به ثبت رسیده است که نسبت به هفته گذشته، شاهد کاهش 5 درصدی این حوادث هستیم.

در این بازه زمانی، ۲۵۰ حادثه ترافیکی و ۵۰۷ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی داشتیم. در حالیکه در هفته گذشته از 4 تا 11 فروردین ماه، تعداد حوادث ویژه ترافیکی ۳۱۷ مورد و تعداد حوادث ویژه غیرترافیکی در همین بازه زمانی، ۴۷۶ مورد بوده است بنابراین به ترتیب شاهد کاهش ۲۱ درصدی و افزایش هفت درصدی نسبت به هفته گذشته هستیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مجموع، ۳۳ درصد حوادث مربوط به حوادث ترافیکی و ۶۷ درصد به حوادث غیرترافیکی تعلق می‌گیرد.

میعادفر درباره تعداد فوتی‌ها و مصدومان این حوادث نیز گفت: در مجموع دو هزار و ۴۳۰ مصدوم، خدماتی درمانی و بهداشتی دریافت کرده‌اند و متاسفانه ۱۸۵ نفر نیز به دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع تعداد مصدومان، ۵۹ درصد در تصادفات رانندگی و ۴۱ درصد مجروحان در سایر حوادث دچار آسیب شده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مجموع، هزار و ۸۸۲ نفر از مجروحان به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند که ۶۷ درصد از آنها در تصادفات رانندگی، مجروح و زخمی شده بودند.

میعادفر با اشاره به اینکه ۵۴۸ نفر از آسیب دیدگان، در محل درمان شده اند؛ گفت: از این تعداد، ۶۸ درصد متعلق به آسیب دیدگان حواد غیرترافیکی بود.


مرگ  تلخ 185 زن و مرد و کودک در حوادث یک هفته گذشته + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصویر روز ناسا: پیش‌بینی وضع هوا در سیاره فراخورشیدی «اسطرلاب»