اجرای هشت طرح آبرسانی توسط سپاه در پلدختر


اجرای هشت طرح آبرسانی توسط سپاه در پلدختر

به گزارش رکنا ازلرستان، سرهنگ احسان جهانبخش افزود: برای اجرای این طرح ها در پلدختر ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه هزینه شده است. وی بیان کرد: طرح آبرسانی چول هول به طول ۱۹.۵ کیلومتر...

به گزارش رکنا ازلرستان، سرهنگ احسان جهانبخش افزود: برای اجرای این طرح ها در پلدختر ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه هزینه شده است.

وی بیان کرد: طرح آبرسانی چول هول به طول ۱۹.۵ کیلومتر نیز از دیگر طرح ها است که تا کنون ۱۲ کیلومتر آن با مبلغ یکصد میلیارد ریال اجرا شده و تا یک ماه و نیم آینده به اتمام می رسد.

سرهنگ جهانبخش افزود: همچنین خط انتقال پاعلم به طول ۱۴ کیلومتر در دست اقدام است که تاکنون ۶ کیلومتر آن اجرا شده و خط انتقال آب روستای چم مهر نیز به طول ۳ کیلومتر را انجام دادیم.

وی با اشاره به خط انتقال آب روستای گل گل و پران پرویز بیان کرد: این طرح ها به طول پنج کیلومتر است که تا کنون چهار کیلومتر آن انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان عنوان کرد: احداث مخزن ۲۰۰ مترمکعبی پران پرویز در ظرف چند روز آینده بتن ریزی سقف آن انجام می گیرد و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه سپاه در کنار دولت برای رفع تنش های آبی، پا به کار است افزود: احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی آب در روستای چم مهر و مخزن ۲۰۰ متر مکعب روستای گل گل که در مرحله اجرای فونداسیون هستند، طبق برنامه ریزی انجام شده تا 2ماه آینده آماده بهره برداری می شوند.

جهانبخش یادآور شد:حفر چاه عمیق روستای واشیان به طول ۲۰۰ متر خط انتقال نیز انجام گرفته است.

مهدی زکی پور/لرستان


اجرای هشت طرح آبرسانی توسط سپاه در پلدختر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت