مرد شیطان صفت دختر 20 ساله را با طلاهای مادرش فراری داد / پلیس تهران وارد عمل شد


مرد شیطان صفت دختر 20 ساله را با طلاهای مادرش فراری داد / پلیس تهران وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در...

به گزارش رکنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی فقدان دختری 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر فرد فقدانی ماجرا را اینطور توضیح داد، دخترم قصد داشت تا با یک مرد ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد؛ فرزندم به بهانه رفتن به کلاس زبان از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت در ادامه نیز پی بردم که طلاهای همسرم و مقدار زیادی پول نقد به ارزش 30 میلیارد ریال از منزل سرقت شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی به دست آمد که فقدانی به‌همراه مرد جوان قصد دارند تا طلاها را بفروشند و به همین خاطر به بازار طلافروشی مراجعه کردند که بدین ترتیب خیلی زود با اقدامات گسترده اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه آنها در غرب تهران شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد و به‌همراه فقدانی به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال جوان بخاطر سرقت اموال با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج اعتراف کرد.

وی در پایان به کشف طلاهای به سرقت رفته اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فقدانی تحویل خانواده وی شد و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.


مرد شیطان صفت دختر 20 ساله را با طلاهای مادرش فراری داد / پلیس تهران وارد عمل شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا