حمله حزب‌الله به یک پایگاه صهیونیستی


حمله حزب‌الله به یک پایگاه صهیونیستی

نیرو‌های مقاومت اسلامی در لبنان اعلام کردند که تجمع نظامیان صهیونیست در یک پایگاه نظامی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان حزب‌الله بامداد امروز شنبه اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی را در مجاورت سایت «رامیا» در مرز با فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

براساس گزارش المیادین، حزب‌الله در بیانیه‌ای با اشاره به اینکه هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست با استفاده از گلوله‌های توپ انجام شده است، تاکید کرد: این عملیات در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت آن‌ها انجام شده است.

در همین حال خبرنگار المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر ارنون حمله کردند و رژیم اسرائیل شهر میش را هدف قرار داده و اشغالگران به روستا‌ها و شهرک‌های جنوب حمله کردند.

حمله حزب‌الله به یک پایگاه صهیونیستی

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس، دیروز به جبهه لبنان اشاره و اعلام کرد که عملیات‌ها از ۸ اکتبر ۲۰۲۳ ادامه دارد و خساراتی به اشغالگران در سطوح مختلف وارد کرده است.

حسن نصرالله با تاکید بر اینکه دستاورد‌های این نبرد که جبهه جنوب لبنان بخشی از آن است، به نفع همه لبنان خواهد بود، اعلام کرد: دستاورد‌های پیروزی در خشکی، دریا و حاکمیت، برکت را برای همه لبنان به همراه خواهد داشت.

او با تاکید بر اینکه لبنان در موضع قدرت قرار دارد و مقاومت از جنگ هراسی ندارد و هنوز از سلاح اصلی استفاده نکرده است، گفت: ما به نبرد ادامه می‌دهیم تا مقاومت و غزه پیروز شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا