​تیراندازی به منزل مسکونی دو مأمور جنگلبانی آمل


​تیراندازی به منزل مسکونی دو مأمور جنگلبانی آمل

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان آمل گفت: دو ناشناس شب گذشته با تیراندازی به منزل مسکونی دو جنگلبان حمله کردند و سپس متواری شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، علی اصغر اسماعیل زاده؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل بیان کرد: حمله در بامداد امروز شنبه 18 فروردین، توسط افراد ناشناس به منزل مسکونی دو نفر از مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل انجام شد و مهاجمان پس از تیراندازی متواری شدند.

وی افزود: درجریان این تیراندازی به در ورودی منزل این دو جنگلبان چند تیر اصابت کرد و مهاجمان بلافاصله متواری شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل بیان کرد: با وجود تیراندازی خوشبختانه به نیروهای منابع طبیعی و خانواده آنها آسیبی نرسید.

اسماعیل زاده گفت: پس از این حادثه بلافاصله مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری و فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل از منزل دو جنگلبان بازدید کردند و از نزدیک در جریان سلامت آن‌ها قرار گرفتند.

وی ادامه داد: اقدامات قانونی برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربان در حال انجام بوده و جلسه اضطراری نیز برگزار شده است.

روز 13 فروردین همزمان با روز طبیعت یکی از اشرار منطقه به مقر نگهبانی منطقه " آلشرود" از توابع بخش امامزاده عبدالله شهرستان آمل با سلاح سرد حمله کرده و به تخریب پنجره و لوازم نگهبانی و شیشه خودروی سازمانی شرکت مجری طرح حفاظت از جنگل اقدام کرده بود که پس از تخریب اموال دولتی متواری شد.

دوم فروردین نیز یکی از قاچاقچیان چوب در منطقه با حمله انتقام‌جویانه به مقر ایست بازرسی محمولات جنگلی بلیران در بخش دشت سر آمل باعث خسارت به این ایستگاه شد.

منبع : تسنیم
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک روز مرد به معلم با انواع پیام ها و متن های رسمی و صمیمی