باند سارقان مسلح باغات دزفول متلاشی شد


باند سارقان مسلح باغات دزفول متلاشی شد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان باغات و اماکن خصوصی دزفول با کشف پنج فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.

باند سارقان مسلح باغات دزفول متلاشی شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ روح اله یاری زاده روز شنبه بیان کرد: وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از باغات و اماکن خصوصی در سطح شهرستان دزفول موجب شد تا بررسی موضوع دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گیرد.

وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی و به کارگیری تمام توان تجهیزاتی موفق به شناسایی هویت و محل مخفیگاه اعضای باند چهار نفره سارقان مرتبط با سرقت‌های انجام شده در این شهرستان شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ۲ قبضه سلاح کلت کمری، ۲ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و یک دستگاه خودروی به کار رفته در سرقت‌ها به همراه مقادیری ابزار آلات به کار رفته در سرقت از مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده پلیس به پنج فقره سرقت مسلحانه از باغات و اماکن خصوصی در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ یاری زاده با اشاره به سوابق کیفری متهمان، تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی اظهار کرد: تامین امنیت مردم دزفول خط قرمز بوده و پلیس برابر قانون با مجرمین و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

برآورد می‌شود حدود ۲۰ هزار باغ ویلا در دزفول وجود داشته باشد. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...