پخش سریال‌های رضا عطاران دوباره ممنوع شد؟


پخش سریال‌های رضا عطاران دوباره ممنوع شد؟

با نزدیک شدن به پایان سریال خانه به دوش بسیاری منتظر بودند تا مانند سال‌های گذشته سریال متهم گریخت، دیگر ساخته‌ی رضا عطاران جایگزین آن شود اما تصمیم صداوسیما چیز دیگری است. بر اساس آنچه...

با نزدیک شدن به پایان سریال خانه به دوش بسیاری منتظر بودند تا مانند سال‌های گذشته سریال متهم گریخت، دیگر ساخته‌ی رضا عطاران جایگزین آن شود اما تصمیم صداوسیما چیز دیگری است.

بر اساس آنچه شبکه‌ی آیفیلم اعلام کرده سریالی با نام زوج یا فرد با پایان سریال خانه به دوش جایگزین آن می‌شود. این تصمیم در حالی گرفته شده که پیش از این صداوسیما سه سریال ماه رمضانی رضا عطاران را به شکل متوالی از بازپخش می‌کرد.

سریال‌های خانه به دوش، متهم گریخت و بزنگاه سه سریال محبوبی است که رضا عطاران در سال‌های دورتر به مناسبت ماه رمضان آنها را تولید کرده بود و بازیگرانی همچون حمید لولایی، سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، علی صادقی، مریم امیرجلالی و… در آنها نقش آفرینی کرده بودند.

پخش سریال بزنگاه در زمان خودش جنجال بسیاری به پا کرد و در نهایت به شکل سانسورشده از شبکه‌ی سه سیما پخش شد. پس از جنجال‌های این سریال همکاری رضا عطاران با صداوسیما تا به امروز متوقف شده و در برخی مقاطع خبرهایی مبنی بر ممنوع التصویری او و عدم مجوز بازپخش سریال‌هایش شنیده می‌شد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا پخش سریال‌های رضا عطاران دوباره ممنوع شده و یا تصمیم شبکه‌ی آیفیلم دلیل دیگری داشته است


پخش سریال‌های رضا عطاران دوباره ممنوع شد؟

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران ! / دستش را روی دست فیلمبردار گذاشت !