حمله سایبری به دولت رژیم صهیونیستی / سرقت300 گیگ اطلاعات + جزئیات


حمله سایبری به دولت رژیم صهیونیستی / سرقت300 گیگ اطلاعات + جزئیات

هک شدن سرور‌های وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در رسانه‌های این رژیم بازتاب بسیاری داشته است.

حمله سایبری به دولت رژیم صهیونیستی / سرقت300 گیگ اطلاعات + جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر؛ پایگاه خبری آیس در گزارشی در این رابطه نوشت، رخنه هکر‌ها به سرور‌های وزارت دادگستری اسرائیل و به سرقت بردنن ۳۰۰ گیگابایت اطلاعات از آن، این وزارتخانه را در مخمصه بدی قرار داده است.

در ادامه این گزارش آمده است، حادثه که دیروز جمعه رسانه‌ای شد و براساس اطلاعاتی که دفتر این وزارت اعلام کرد این یکی از سناریو‌هایی بود که وزارتخانه برای آن آماده بود و مسئله فورا به اطلاع اداره حفاظت سایبری رسید.

به نوشته این رسانه در حال حاضر گروه هکری انونیموس Anonymous به عنوان عامل اصلی این حمله سایبری معرفی شده است، این گروه ظاهرا موفق شدند اکثر سرور‌های وزارت دادگستری را هک کرده و حدود ۳۰۰ گیگا بایت از اطلاعات موجود در آن را به سرقت ببرد.

از میان اسنادی که به دست هکر‌ها افتاده می‌توان به نامه نگاری ها، اسناد رسمی و اطلاعات کارمندان، آدرس، شماره تلفن و نامه‌های الکترونیکی آن‌ها می‌باشد.

به نوشته آیس این گروه همان گروهی است که در سایه جنگ دایر در غزه ماه گذشته اعلام کرده بود که موفق به رخنه به سازمان تحقیقات هسته‌ای در دیمونا شده و اطلاعات حساس زیادی از آن را به دست آورده و بعد از آن از روی این سرور‌ها حذف کرده است. / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!