انتقاد عضو شورای شهر به توزیع بی کیفیت آسفالت در معابر فرعی تهران


انتقاد عضو شورای شهر به توزیع بی کیفیت آسفالت در معابر فرعی تهران

به گزارش رکنا، نرجس سلیمانی ؛ رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران امروز با اشاره به اینکه در روزهای آغازین شورای شهر تهران در سال 1403 هستیم، اظهار کرد: بیش از یک سال از عمر مفید...

به گزارش رکنا، نرجس سلیمانی ؛ رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران امروز با اشاره به اینکه در روزهای آغازین شورای شهر تهران در سال 1403 هستیم، اظهار کرد: بیش از یک سال از عمر مفید مدیریت شهری باقی نمانده است و در همین ایام باید از این فرصت استفاده کرد تا بتوانیم تحول و پیشرفت را در حوزه‌های مختلف ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تاکید شورای شهر تهران و تمایل شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل اتفاق خاصی در این حوزه انجام نشده است، افزود: حمل و نقل روی زمینی از موضوعاتی بوده که شورا به آن تاکید داشته است که متاسفانه نه در این حوزه کار خاصی صورت گرفته و نه مسکن قوی برای بهبود شرایط تزریق شده است.

سلیمانی ادامه داد: فعال نبودن پل‌های مکانیزه و عدم مناسب‌سازی پیاده‌روها جهت تردد سالمندان، زنان باردار ، توزیع آسفالت بی‌کیفیت در معابر فرعی و گلایه شهروندان از موضوعاتی است که مطرح است و به نظر می‌رسد که باید در این حوزه اقداماتی صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران برنامه‌ای برای برقی‌سازی حمل و نقل عمومی انجام داده و به نظر می‌رسد که این موضوع نیز در شرایط فعلی به دلیل عدم ناترازی انرژی در کشور قابل اجرا نباشد و به همین دلیل نیاز به همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها دارد.

وی ادامه داد: علی‌رغم وعده‌های مکرر و مصاحبه‌های متعدد هنوز در حوزه حمل و نقل روی زمینی به نتایجی نرسیده‌ایم و این در حالی است که زمان به سرعت در حال سپری شدن است و زمان زیادی به عمر این دوره از مدیریت شهری باقی نمانده است.

سلیمانی همچنین به احداث تراموا توسط شهرداری اشاره کرد و گفت: برای احداث این مد از حمل و نقل باید به ساخت مونوریل در صادقیه اشاره کنم که هیچ نتیجه‌ای را در بر نداشت و پس از مدتی این مد از حمل و نقل رها شد و قاعدتا عمر این دوره از مدیریت شهری نیز به ساخت چنین مدهایی نخواهد رسید.


انتقاد عضو شورای شهر به توزیع بی کیفیت آسفالت در معابر فرعی تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!