چمران: پیش پرداخت اتوبوس‌های برقی آماده است؛ منتظر اجازه بانک مرکزی هستیم


چمران: پیش پرداخت اتوبوس‌های برقی آماده است؛ منتظر اجازه بانک مرکزی هستیم

رئیس شورای شهر تهران در خصوص پیش پرداخت اتوبوس‌های برقی گفت: پول آماده است، منتظر اجازه بانک مرکزی هستیم.

چمران: پیش پرداخت اتوبوس‌های برقی آماده است؛ منتظر اجازه بانک مرکزی هستیم

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز 19 فروردین 1403 در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در خصوص پسماند صحبت های می شود و تصمیماتی گرفته شده که امیدواریم خوب انجام شود.

وی ادامه داد: قرار است رئیس سازمان پسماند امروز توضیحاتی در این باره ارائه کند.رئیس شورای شهر تهران گفت: تمیزی شهر فقط به عهده سازمان پسماند نیست، شهرداران مناطق هم در این زمینه نقش دارند.

چمران در خصوص ماجرای پارک قیطریه، گفت: مسجد ساخته می شود . در بحث فضای مجازی جنگ روانی ایجاد کرده اند و هر کس یک موضوعی را می گوید. برخی می گویند در بزرگراه امام رضا درخت قطع شده است این در حالی است که درختان جابه جا شده است.

وی اضافه کرد: درختی در پارک قیطریه قطع نمی شود و یک دیوار کشی کارگاهی بود که بی سلیقه گی در آن صورت گرفته که باید اصلاح شود. آقای کرباسچی یکی از افتخاراتش زمانی که شهردار بود ساخت مسجد در پارک ها بوده است.وی گفت: طراحی صورت گرفته و باید تایید شود و مسجد نقلی کوچک و زیبا ساخته می شود و یک درخت هم قطع نمی شودو این حرف آخر است.

وی ادامه داد: امروز در شورا بحث باغات را داریم چرا که عقب ماندگی در این زمینه داشتیم.چمران همچنین در خصوص پیش پرداخت اتوبوس‌های برقی، گفت: هنوز پرداخت نشده امروز صبح هم پرسیدم، همه جا تصویب کردند؛ باید بانک مرکزی اجازه دهد که بانک شهر انجام دهد، پول آماده است؛ متاسفانه سیستم اداری کند است. مشکلی که هم برای واگن مترو بود ماجرای تایید فنی بود وباید دولت ایران تایید کند و این گیر هم انشالله برطرف شود ما هر چی گیرها را رفع می کنیم یک گیر دیگر ایجاد می شود./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند