سایپا به دلایل واهی طرح فروش عید فطر را لغو کرد!


سایپا به دلایل واهی طرح فروش عید فطر را لغو کرد!

به گزارش رکنا، شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد طرح فروش عید سعید فطر این شرکت که قرار بود امروز یکشنبه 19 فرودین ماه 1403 آغاز شود را لغو کرده است. در متن این اطلاعیه آمده...

به گزارش رکنا، شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد طرح فروش عید سعید فطر این شرکت که قرار بود امروز یکشنبه 19 فرودین ماه 1403 آغاز شود را لغو کرده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

باسلام احتراماً ، با عنایت به مشکلات سیستمی پیش آمده در خصوص اجرای طرح فروش بخشنامه های شماره 3444 و 1616 (شرایط فروش عید سعید فطر) به اطلاع میرساند طرح های فروش مربوطه لغو و متعاقباً شرایط فروش محصولات اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش رکنا، طبق شنیده ها از آنجایی که قیمت گذاری محصولات دو شرکت خودروسازان داخلی ایران خودرو و سایپا معمولا هر سه ماه یک بار و خصوصا ابتدای سال از سوی شورای رقابت افزایش پیدا می کند، احتمالا لغو طرح فروش عید فطر از سوی شرکت خودروسازی سایپا به دلیل افزایش قیمت خودرو در بازار و نوسانات قیمت دلار است تا قیمت محصولات این شرکت بالا رود.

گفتنی است، معمولا رسم شرکت های خودروساز است که محصولات خود را در این شرایط تولید و دپو می کنند تا قیمت های جدید اعلام و پس از آن با قیمت های جدید روانه بازار کنند و این دپو و عرضه قطره چکانی خودرو در افزایش قیمت ها در بازار بی تاثیر نیست و با افزایش قیمت دلا در نهایت قیمت نهایی محصولات خودروسازان افزایش پیدا می کند.


سایپا به دلایل واهی طرح فروش عید فطر را لغو کرد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج