بهترین لباس مناسب بله برون برای مهمان (راهنمای جامع)


بله برون یکی از مراسم های بعد از خواستگاری و گرفتن بله از عروس خانم است. به طور کلی در این مراسم بله رسمی را از عروس می گیرند و قول و قرارهای ازدواج را می گذارند. در این مهمانی نه تنها عروس و داماد بلکه بقیه مهمانان نیز به فکر تهیه لباس هایی مناسب برای خود هستند.

اگر به زودی مراسم بله برون یکی از دوستان یا عزیزانتان برگزار می شود، پیشنهاد می دهیم به فکر تهیه لباس مناسب برای خود باشید. بسیاری از مزون ها و فروشگاه های لباس کالکشن بهاره ۱۴۰۳ خود را رونمایی کرده اند که بهترین گزینه برای استفاده در مراسم بله برون خواهند بود.

مهمترین نکات در انتخاب لباس مناسب بله برون برای مهمان

با خرید شومیز زنانه، مانتو مناسب، کفش و شال زیبا می توانید تیپ و استایلی جذاب در مراسم بله برون داشته باشید. بسیاری از کارشناسان مد و زیبایی تاکید دارند که حتما بین لباس ها و رنگ بندی آنها هماهنگی وجود داشته باشد تا جذابیتتان را تا چندین برابر افزایش دهد.

آیا مهمترین نکات خرید لباس مناسب بله برون برای مهمان را می دانید؟ مهمانان در انتخاب و سِت کردن لباس هایشان در این مراسم باید به چه نکته هایی توجه داشته باشند؟

رسمی به جای کژوال

خوشبختانه اکنون امکان خرید آنلاین به جای خرید حضوری به وجود آمده است؛ بنابراین شما می توانید به سایت کت و شلوار زنانه و دخترانه یا سایر لباس های مجلسی مراجعه کنید و از بین انبوه مدل های مختلف یکی را به دلخواه سفارش دهید.

قطعا کمتر کسی را دیده اید که در مهمانی هایی مانند بله برون از استایل های کژوال استفاده کند. اگر می خواهید به عنوان مهمان شیک و جذاب دیده شوید، به سراغ استایل های رسمی مثل کت و شلوار بروید. البته در انجام این کار زیاد اغراق نکنید و بر اساس میزان نزدیکی تان به عروس و داماد لباس ها را انتخاب نمایید. مثلاً اگر ارتباطتان دور است، یک کت و شلوار معمولی کفایت می کند.

مجلل بودن را کنار بگذارید

همانطور که متوجه شدید، شما باید بر اساس میزان نزدیکی تان به عروس و داماد تیپ و استایلتان را انتخاب کنید. بیش از اندازه مجلل بودن نه تنها جذابیتتان را افزایش نمی دهد، بلکه حتی باعث مضحک به نظررسیدنتان می شود. استفاده از جواهرات پر زرق و برق و گردن بندهای بزرگ، شنیون مو، لباس هایی با دامن کلوش و … زیاده روی هستند.

بلوز و شلوار، ایده ای ساده برای بله برون

بلوز و شلوار نه تنها برای عروس خانم بلکه برای سایر مهمانان نیز بسیار مناسب است. شما می توانید فارغ از هر رنگ پوست و استایلی یک بلوز و شلوار مناسب بپوشید. این کار نه تنها شما را شیک نشان می دهد، بلکه به دلیل عرف بودن توجه ها را از رویتان بر می دارد.

ست آرایش و لباس

به سراغ لباس هایی بروید که با آرایشتان به خوبی ست می شوند. جیغ و غلیظ نبودن آرایش از واجبات است و در کنار آن ست کردن رنگ سایه چشم یا رژ لب هم می تواند استایلتان را تکمیل کند.

راه راه بپوشید

راه راه بپوشید تا چاقی یا لاغری تان را پنهان کنید! خانم هایی با اندام تپل می توانند راه راه های عمودی و خانم هایی با اندام لاغر هم می توانند راه راه های افقی را انتخاب کنند تا لاغرتر یا چاقتر از حالت معمولی شان دیده شوند. در واقع راه راه خطای دید به وجود می آورد و ویژگی های بدنی تان را برجسته نمی کند، بنابراین باید حتما در انتخاب لباس هایی با این طرح دقت عمل کافی داشته باشید.

متناسب سنتان رفتار کنید

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که در دهه سوم زندگی شان ازدواج کنند، بنابراین سن و سالشان کاملاً پخته است و لباس های جیغ و سبک جذابیت آنها را از بین می برد. این افراد می توانند به سراغ گزینه های رسمی و نیمه رسمی بروند.

در نقطه مقابل عروس خانم های جوانتر که در دهه دوم زندگی شان ازدواج می کنند، باید رنگ بندی های شادتری بپوشند. برخی لباس ها، این دخترخانم ها را بزرگتر از سنشان نشان می دهد، بنابراین نباید آنها را بپوشند؛ این موضوع در مورد مهمانان نیز صدق می کند!

پوشاندن اندام چاق

یکی از مهمترین ویژگی های مناسب لباس بله برون برای مهمانان خانم استفاده از لباس هایی به منظور پوشاندن اندام های تپل و چاق است. مثلاً آنها می توانند از لب های ۲ تکه ای استفاده کنند که قسمت بالای آنها تیره بوده و روی شکم و پهلوها را می پوشاند.

توصیه می کنیم که به هیچ عنوان از رنگ های شاد در صورت چاق بودن پایین تنه و بالاتنه استفاده نکنید. شما باید فقط این رنگ ها را در نواحی از بدنتان به کار ببرید که لاغرتر است و خیلی به چشم نمی آید.

بهترین لباس مناسب بله برون برای مهمان (راهنمای جامع)

راحت بودن در لباس مهمانی

یکی از مهمترین نکته ها درباره انتخاب لباس مناسب بله برون برای مهمان استفاده از پارچه های راحت و مناسب است. در واقع شما در مرحله اول باید به سردی و گرمی هوا توجه کرده و بر اساس آن جنس پارچه را انتخاب کنید.

علاوه بر این باید مدل دلخواه تان را به گونه ای بدوزید که با پوشیدن آن به هیچ عنوان احساس خفگی و ناراحتی نکنید. همچنین توصیه می کنیم که لباس های خیلی باز نپوشید، چون در بسیاری از مهمانی ها، آقایان نیز حضور دارند، بنابراین شاید احساس معذب بودن داشته باشید. همچنین آقایان بهتر است برای بله برون کت و شلوارهایی راحت بپوشند.

کفش مناسب بپوشید

پیشنهاد می دهیم که در صورت امکان از پوشیدن کفش در مهمانی خودداری کنید، چون حتی راحتترین کفش ها بعد از مدتی باعث خستگی پاهایتان می شوند. در صورت نیاز به پوشیدن کفش برای خانم ها توصیه می کنیم که از پوشیدن پاشنه بلند در صورت طولانی بودن مهمانی بپرهیزید، چون خستگی تان را افزایش می دهد و حین راه رفتن مشکلاتی برایتان به وجود می آورد. آقایان نیز بهتر است به جای پوشیدن کفش های اسپرت، انواع کفش های رسمی و چرم را امتحان کنند.

بهترین لباس مناسب بله برون برای مهمان (راهنمای جامع)

لباس مناسب بله برون برای مهمان، لباسی جذاب و راحت

لباس مناسب بله برون برای مهمان لباسی راحت در عین حال جذاب است. شما می توانید استایل های مختلف رسمی تان را امتحان کنید تا بهترین تیپ را برای حضور در مجلس بله برون بیابید. در این زمینه می توانید از کارشناسان مد نیز کمک بگیرید. این افراد با بررسی کامل ویژگی های استایلتان بهترین لباس ها را به شما معرفی خواهند کرد.

مجموعه گالری پویان با داشتن کارشناسان متخصص استایل، به راحتی می توانند شما را در انتخاب بهترین لباس مهمان برای بله برون راهنمایی نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!