دزد جوان بین زمین و هوا بود که لو رفت / کلید سوهان خورده شگرد این دزد بود


دزد جوان بین زمین و هوا بود که لو رفت / کلید سوهان خورده شگرد این دزد بود

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری 161 ابوذر در حین گشت زنی در خیابان "زمزم" تهران شخصی را که قصد بالا رفتن از دیوار خانه ای،...

به گزارش رکنا، سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: عوامل گشت انتظامی کلانتری 161 ابوذر در حین گشت زنی در خیابان "زمزم" تهران شخصی را که قصد بالا رفتن از دیوار خانه ای، مشاهده کردند.

وی افزود: فرد متهم به محض اینکه متوجه حضور ماموران پلیس شد بدون توجه به فرمان های پلیسی از محل متواری و پس از گذشت مسافتی با اجرای طرح مهار، متهم دستگیر و تحت پی جوئی های انتظامی ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: متهم که در ابتدا منکر هر گونه ارتکابی جرم بود، در بررسی های بیشتر از وی چند عدد کلید سوهان خورده به همراه آلات و ادوات سرقت کشف و متهم بناچار به قصد خود مبنی بر سرقت از آپارتمان مسکونی معترف و اظهار کرد که با حضور به موقع ماموران ناکام مانده است.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ نظری در پایان با اشاره به اینکه بهترین محل نگهداری اموال با ارزش صندوق امانت های بانک ها می باشد به شهروندان توصیه کرد، بالکن و پنجره های محل سکونت خود را به حفاظ آهنی مجهیز کنید.


دزد جوان بین زمین و هوا بود که لو رفت / کلید سوهان خورده شگرد این دزد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج