میکس آهنگ ادل و هایده ترکاند


میکس آهنگ ادل و هایده ترکاند

به گزارش رکنا، در سراسر جهان خوانندگان زن و مرد بسیاری وجود دارند که برخی از آنها به دلیل مهارت در خواندن و یا شخصیت هنری شان محبوب دل مردم می شوند. در این میان با روی کار آمدن هوش مصنوعی و...

به گزارش رکنا، در سراسر جهان خوانندگان زن و مرد بسیاری وجود دارند که برخی از آنها به دلیل مهارت در خواندن و یا شخصیت هنری شان محبوب دل مردم می شوند. در این میان با روی کار آمدن هوش مصنوعی و پیشرفت تکنولوژی دنیای موسیقی نیز تغییر و تحولات شگرفی را به خود دیده است. یکی از این اتفاقات خاص و جالب در موسیقی ترکیب آهنگ خوانندگان است که در اصطلاح به آن میکس آهنگ گفته می شود.

به تازگی فیلمی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است که در آن بخش هایی از یکی از آهنگ های معروف خواننده و ترانه نویس انگلیسی به نام ادل به نام ترانه rolling in the deep را می شنویم که ناگهان در اواسط کار قطعاتی از آهنگی قدیمی با صدای هایده خواننده ایرانی قبل از انقلاب به گوش می خورد. با اینکه دهه هاست هایده فوت شده و این کلیپ ترکیب صدای 2 خواننده مشهور زن از 2 قاره و 2 کشور متفاوت اتفاق جالبی است.

جالب است که این موزیک میکس که وایرال شد در اول آوریل که به تاریخ شمسی مصادف با سیزده به در ما ایرانی ها بود منتشر شد که موجب شد شایعاتی موسوم به دروغ آوریل یا دروغ سیزده در این باره که ادل این میکس را در اکانت اینستاگرامی‌ اش پست کرده به وجود بیاید.

کاربران هم در توئیتر اظهار نظرات متفاوتی را در این باره مطرح کرده اند که یکی از آنها نوشته بود: اگر ادل می‌دانست با پست کردن این میکس، رکورد لایک‌ هایش در اینستاگرام شکسته خواهد شد ثانیه‌ای درنگ نمی‌کرد.


میکس آهنگ ادل و هایده ترکاند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درآمد سیم‌ پیچی موتور، نگاهی عمیق به فرصت‌های پنهان صنعتی