تکمیل پروژه باغ بانوان نوش تا تابستان امسال


تکمیل پروژه باغ بانوان نوش تا تابستان امسال

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی باقری با اعلام این خبر گفت: به‌دلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ بانوان نوش و درخواست‌های مکرر آن‌ها درخصوص افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی باقری با اعلام این خبر گفت: به‌دلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ بانوان نوش و درخواست‌های مکرر آن‌ها درخصوص افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و ایجاد بازارچه محصولات تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار، توسعه و احداث بخش های تازه ای برای این مرکز از شهریورماه سال گذشته در دستور کار مدیریت منطقه قرار گرفت.

او افزود: این مجموعه در دو بخش فعال بود که یک بخش آن سال‌ها قبل نوسازی شد و بخش دیگر به مساحت ۱۰۰ متر مربع به‌دلیل فرسودگی تخریب و عملیات نوسازی آن با زیربنای ۸۰۰ متر مربع آغاز شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات مذکور در مرحله اجرای اسکلت بتنی قرار دارد، اظهار کرد: تاکنون عملیات احداث دو سقف در این مجموعه انجام شده است و با اجرای ستون‌های طبقه آخر، عملیات سقف آن نیز نهایی و روند سفت‌کاری آن تکمیل خواهد شد.

تکمیل پروژه باغ بانوان نوش تا تابستان امسالاو از اختصاص ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا اواخر تابستان ۱۴۰۳ در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

اصفهان/ بهمن راعی


تکمیل پروژه باغ بانوان نوش تا تابستان امسال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت حیرت انگیز چهر آزاده صمدی به دنیز دایی ! + عکس های باورنکردنی