پلیس کیف حاوی طلا را به صاحبش برگرداند


پلیس کیف حاوی طلا را به صاحبش برگرداند

ماموران پاسگاه انتظامی خیرآبادِ سیرجان با پیگیری‌های بی وقفه، طلاهای گمشده در محدوده یک صحنه واژگونی خودرو را پیدا کردند و به مالکش رساندند.

به گزارش مشرق، سرهنگ خواجه پور فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی خیرآباد پس از اعلام واژگونی شبانه یک دستگاه خودروی سمند در محور سیرجان-شیراز به محل سانحه اعزام شدند و خانمی که راننده خودرو و مصدوم و بیهوش شده بود را با تلاش عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کردند.

وی افزود: این ماموران وظیفه شناس ضمن مراقبت از خودرو و جمع آوری وسایل پرتاب شده در اطراف، یک جعبه حاوی طلاجات را نیز در فاصله نسبتا زیادی از خودرو پیدا و پس از گذشت ۲ روز و به هوش آمدن این خانم که ساکن شیراز بود جعبه طلاجات چند میلیاردی را به او تحویل دادند.

فرمانده انتظامی سیرجان دعای خیر این هم وطن که طلاها را به عنوان تمام سرمایه زندگی اش با خود حمل می‌کرده است، را ارزشمندترین موهبت برای این دو همکار انتظامی برشمرد و گفت: کارکنان انتظامی که گشت زنی و نگهبانی‌های شبانه روزی، از ماموریت‌های مهم آنان است خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌دانند و باعث افتخار است که در سایه صحت عمل و امانتداری کارکنان پلیس از ایراد خسارت مالی و ایجاد مشکل برای این هم وطن جلوگیری شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل