بررسی قیمت بلیت قطار در ستاد تنظیم بازار


بررسی قیمت بلیت قطار در ستاد تنظیم بازار

مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بلیت قطار از سوی شرکت‌های ریلی ارائه شده و در حال بررسی هستیم که نتیجه به زودی اعلام می‌شود.

بررسی قیمت بلیت قطار در ستاد تنظیم بازار

به گزارش راهبرد معاصر؛ میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن در خصوص افزایش قیمت بلیت قطار گفت: پیشنهاد های از سوی شرکت های حمل ونقل ریلی ارائه شده و در حال بررسی نهایی هستیم .

وی افزود: با توجه به افزایش هزینه ها پیشنهاد ها بررسی شده و به ستاد تنظیم بازار ارائه می شود و پس از تصویب اطلاع رسانی خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه کل لوکوموتیو های ما در کشور حدود هزار واگن است گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان ۲۱ لوکوموتیو باری نو تولید کردیم که باعث شد که تعداد لوکوموتیو ها به بیش از هزار واگن برسد.

وی افزود: تولید این لوکوموتیو ها باعث افزایش سرعت سیر در بخش مسافری و باعث افزایش قدرت در حمل بار شد.

صالحی گفت: از این هزار واگن بیش از ۲۰۰ لوکوموتیو از رده خارج است و حدود ۱۵۰ لوکوموتیو هم متوقف هستند و امکان بازیابی و احیایی این لوکوموتیو ها وجود دارد.

وی درخصوص جزئیات بدهی راه آهن گفت: بیش از سه هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران و سه هزار میلیارد تومان بدهی به شرکت های ریلی داشتیم که بخش عمده ای از آنها پرداخت شد.

صالحی افزود: در حوزه حمل بار ریلی امسال نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۰ درصدی به یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسیده ایم.

وی بیان کرد: یک درصد منابع حاصل ازفروش نفت و میعانات در طول سال های برنامه ششم محقق نشده است . در بحث ترانزیت در سال های گذشته برنامه ریزی نشده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۳ به ۲ میلیون تن با افزایش سرعت ریل برسیم./باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم