پیام مهم سخنگوی انصارالله درباره حمله به کنسولگری ایران در سوریه


پیام مهم سخنگوی انصارالله درباره حمله به کنسولگری ایران در سوریه

اقتصادنیوز: سخنگوی جنبش انصارالله گفت: هم‌بستگی کامل خود با ایران را در خصوص جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق اعلام می‌کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «محمد عبدالسلام» رئیس هیات مذاکره کننده یمن و سخنگوی جنبش انصارالله در دیدار با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه کشورمان در مسقط پایتخت عمان گفت: هم‌بستگی کامل خود با جمهوری اسلامی ایران را در خصوص جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق اعلام می‌کنیم.

خبر مرتبط
میراث شوم بریتانیا در یمن/ چرا انصارالله در برابر غرب عقب نمی‌نشیند؟

اقتصادنیوز: میدل ایست ای با انتشار یادداشتی به ریشه های شکل گیری هسته مقاومت در یمن اشاره دارد و با استناد به گزاره های تاریخی توضیح می‌دهد که چرا انصار الله در یمن از موضع خود عقب نشینی نمی‌کند.

وی افزود: ما حق ایران در واکنش و بازدارندگی در برابر ادامه حمله‌های دشمن و اهمیت تداوم حمایت از غزه در تمامی سطوح را تأیید می‌کنیم.

عبدالسلام ادامه داد: افزایش فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران به دلیل مواضع این کشور و حمایت ایران از فلسطین و محور مقاومت به انجام می‌رسد.

خبر مرتبط
انتقاد رهبر انصارالله از فروش سلاح آمریکا به اسرائیل/ رسوایی واشنگتن آشکار شده است

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب یمن طی سخنانی ضمن تأکید بر حمایت این کشور از مقاومت و ملت فلسطین گفت که آمریکا در قضیه فلسطین نشان داد که منافقی بیش نیست.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: حمایت یمن از ملت فلسطین ابعادی اسلامی، اخلاقی و انسانی دارد. اقدامات ما در دریای سرخ علیه هدف‌های صهیونیستی از حمایت مردم یمن برخوردار است.

عبدالسلام ادامه داد: ما به دیگر کشورها گفته‌ایم که کشتی‌هایشان در دریای سرخ در فهرست اهداف ما قرار ندارند و با وجود تبلیغات آمریکایی- صهیونیستی ما این موضوع را در جریان عملیات خود به اثبات رسانده‌ایم.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: هدف آمریکا از حمله به یمن افزایش فشارها و مشکلات اقتصادی و انسانی علیه یمن است. ما ذره‌ای از مواضع اصولی خود عقب نخواهیم نشست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود پادکست دیجی بلکسی و علیرضا مجذوب بنام اکستاسی 2