وضعیت جسمانی دانش‌آموزان حادثه واژگونی کانکس مدرسه در روستای «باغ یری»


وضعیت جسمانی دانش‌آموزان حادثه واژگونی کانکس مدرسه در روستای «باغ یری»

مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ مراغه گفت: وضعیت جسمانی دانش‌آموزان روستای «باغ یری» این شهرستان که بر اثر واژگونی کانکس مدرسه زخمی شده بودند، مساعد است.

وضعیت جسمانی دانش‌آموزان حادثه واژگونی کانکس مدرسه در روستای «باغ یری»

به گزارش راهبرد معاصر؛ «رسول اسدی» افزود: کانکس مدرسه این روستا ظهر امروز بر اثر گردباد واژگون شد و علاوه بر معلم، پنج نفر از دانش‌آموزان که در داخل آن حضور داشتند، زخمی شدند.

به گفته وی یک نفر از دانش‌آموزان همراه با خانم معلم این روستا به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند، اما چهار دانش‌آموز دیگر بر اثر شکستگی برخی اعضا از جمله انگشت و قفسه سینه بستری هستند.

بخشدار سراجوی مراغه نیز بیان کرد: در اثر این گردباد، کانکس مدرسه به صورت کامل تخریب و به برخی از منازل روستایی نیز خسارت وارد شد.

«علی تقوی» این را هم بیان کرد که مدارس ۱۵ روستای این بخش کانکسی است و در برخی از آن‌ها دانش‌آموزان تا کلاس ششم می‌توانند تحصیل کنند.

پس از وقوع این گردباد امدادگران اورژانس و هلال احمر شهرستان به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان سینا منتقل کردند.

بخش سراجوی مراغه به مرکزیت شهر خداجو بیش از ۹۰ روستا دارد که تعداد قابل توجهی از آن‌ها به دلیل فاصله زیادی که با مرکز بخش و شهر مراغه دارند، جزو روستا‌های محروم شهرستان به شمار می‌روند. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان