50 زن و مرد در تعقیب این مرد بی آبرو بودند ! + علت


50 زن و مرد در تعقیب این مرد بی آبرو بودند ! + علت

به گزارش رکنا، در اولین روزهای آغازین سال جدید، نیروهای کلانتری شفای مشهد که در راستای مبارزه با سرقت های خرد، به گشت و مراقبت از اموال مردم ادامه می دادند از طریق منابع و اطلاعات مردمی به...

به گزارش رکنا، در اولین روزهای آغازین سال جدید، نیروهای کلانتری شفای مشهد که در راستای مبارزه با سرقت های خرد، به گشت و مراقبت از اموال مردم ادامه می دادند از طریق منابع و اطلاعات مردمی به مستنداتی دست یافتند که نشان می داد فردی در بولوار شهید هنرورمشهد، لوازم و قطعات خودروها را در پارکینگ منزل مسکونی مخفی کرده است. در پی دریافت این خبر، بلافاصله گروهی از افسران دایره تجسس با دستور صریح سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)وارد عمل شدند و با کسب مجوزهای قضایی، منزل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند. در این عملیات مقادیر زیادی لوازم سرقتی از قبیل آچار، جعبه ابزار، تعدادی دزدگیر خودرو، چندین عدد بوق و قطعات خودرو در حالی از داخل پارکینگ کشف شد که متهم40 ساله نیز به مقر انتظامی انتقال یافت.

بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که «محسن»(متهم)سوابق کیفری متعددی دارد و آخرین باز نیز در سال 98 از زندان آزاد شده است. این سارق جوان که چاره ای جز اعتراف به سرقت از خودروها نداشت دربازجویی ها گفت: اشتباه کردم و از رفتار خودم پشیمانم. من به خاطر اعتیاد شدیدی که به مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه دارم به ناچار به خودروهای پارک شده در کوچه و خیابان ها دستبرد می زدم.

وی اضافه کرد: فقط به خودروهای پارک شده در مناطق تاریک دستبرد می زدم که دوربین مداربسته نیز آن جا وجود نداشت اما نمیدانم چگونه تصاویرم در برخی از دوربین ها ثبت شده است. این سارق 40 ساله با بیان این که به پراید،سمند و پژوهایی دستبرد می زد که مالکان آن ها نکات امنیتی و ایمنی را رعایت نکرده بودند، به افسران دایره تجسس گفت: در خودروها ار با شگردی خاص می گشودم و اموالی مانند زاپاس، جعبه ابزار، مدارک، باتری،کامپیوتر، وجه نقد و ... را به سرقت می بردم.

ادامه تحقیقات پلیس نشان داد که سارق جوان بیشتر سرقت ها را در مناطق ابوطالب، قرنی، سعدآباد، مطهری شمالی و جنوبی، عبدالمطلب، توس، موسوی قوچانی،حرعاملی، هدایت و سناباد انجام می داده و اموال سرقتی را نیز به رهگذران و خرده فروشان مواد مخدر می فروخته است.

در همین حال حدود50تن از مال‌باختگان که خودروهای آنان هدف دستبرد سارقان قرار گرفته بود با مراجعه به کلانتری شفای مشهد مقابل دزد جوان ایستادند و او به سرقت از خودروی بسیاری از آنان اعتراف کرد.

تحقیقات بیشتر درباره ریشه یابی جرایم احتمالی دیگر وی آغاز شده است.

منبع: روزنامه خراسان


50 زن و مرد در تعقیب این مرد بی آبرو بودند ! + علت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)