اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه مازندران در تعطیلات عید فطر


اعمال محدودیت‌های ترافیکی پلیس راه مازندران در تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به اینکه تعطیلات عید فطر در پیش است، اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت‌.

یدالله جهان‌تاب امروز در جمع خبرنگاران با توجه به تعطیلات پیش رو به مناسبت عید فطر و اجرای طرح‌های ترافیکی، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در راه‌های مواصلاتی مازندران روان است.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات عید فطر و افزایش تردد جاده‌ای در مازندران، افزود: محدودیت‌های ترافیکی از فردا به‌مدت پنج روز تا روز شنبه ۲۵ فروردین ماه در جاده‌های مازندران ادامه دارد.

به گفته رئیس پلیس راه مازندران، تردد تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی کامیون‌ وکامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز سه‌شنبه ۲۱ تا ساعت ۲ روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ممنوع خواهد بود.

این مسئول از اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محور هراز، خبر داد و گفت: درصورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی از روز سه‌شنبه ۲۱ تا روز جمعه ۲۴ به‌صورت رفت و برگشت؛ از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس در دستور کار قرار دارد.

جهانتاب با اشاره به اینکه ممنوعیت تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان در محور کندوان هم انجام می‌شود، تصریح کرد: درصورت افزایش حجم ترافیک طی روزهای سه‌شنبه ۲۱ و پنج‌شنبه ۲۳ فروردین ماه امسال از ساعت ۱۰ از مسبر شمال به جنوب مرزن آباد به سمت تهران به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه می‌شود.

همچنین این محدودیت یک‌طرفه تا ساعت روزهای اعلام شده اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

به گفته جهانتاب، از ساعت ۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه از مسیر شمال به جنوب مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۰:۳۰ همان روز از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.

همچنین تا ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب خاطرنشان کرد: کندوان روز جمعه ۲۴ فروردین ماه امسال هم یک‌طرفه می‌شود، از ساعت ۰۸:۳۰ آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس و از ساعت ۰۹:۳۰ ابتدای پل زنگوله ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود، افزود: از ساعت ۲۴ یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. همچنین تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

جهانتاب یادآور شد: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | وضعیت ناراحت‌کننده امامزاده ابراهیم شفت پس از آتش‌سوزی گسترده