انهدام باند سارقان زورگیر در پوشش خانواده


انهدام باند سارقان زورگیر در پوشش خانواده

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند سارقان زورگیر در پوشش خانواده و کشف ۸ میلیاردی طلا خبر داد.

سرهنگ هادی نوروزی امروز (دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس، مبنی بر سرقت منزل و زورگیری، موضوع به صورت ویژه با توجه به احتمال انجام عمل مجرمانه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با رصد و اقدامات فنی پلیسی، قادر به شناسایی متهم اصلی که خانمی دارای سابقه محکومیت متواری بوده، شدند، افزود: نهایتاً با هماهنگی قضایی متهم، در عملیاتی منسجم دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال که در بازجویی فنی، ناچار به افشای هویت ۳ نفر از همدستان خود شد.

نوروزی در ادامه گفت: همدستان این باند در عملیات ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت در مخفیگاه شان دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافتند و همگی به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به کشف مقادیری طلا و جواهر به ارزش ۸ میلیارد ریال، یک دستگاه کارتخوان و ۷ دستگاه گوشی موبایل هوشمند سرقتی از مخفیگاه سارقان، بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان در پوشش خانواده اقدام به زورگیری و سرقت می‌کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و پلیس با اقتدار ضمن برخورد با هرگونه ناامنی، اجازه نخواهد داد امنیت پایدار در جامعه به خطر افتاده و خدشه ای به آن وارد شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دستور جدید به سربازان اوکراینی: دست به بیل نزنید