تغییر نرخ تسعیر در «وزمین» تاثیری نداشت


بانک ایران زمین اعلام کرد که به دلیل نداشتن دارایی ها و بدهی های ارزی، تسعیر نرخ ارز تاثیری بر صورت های مالی این بانک خصوصی نخواهد داشت. بانک ایران زمین که با نماد وزمین و سرمایه 4.000 میلیارد ریال از بانک های بورسی بازار سرمایه ای کشور است، به...

تغییر نرخ تسعیر در «وزمین» تاثیری نداشت

بانک ایران زمین اعلام کرد که به دلیل نداشتن دارایی ها و بدهی های ارزی، تسعیر نرخ ارز تاثیری بر صورت های مالی این بانک خصوصی نخواهد داشت.

بانک ایران زمین که با نماد وزمین و سرمایه 4.000 میلیارد ریال از بانک های بورسی بازار سرمایه ای کشور است، به استناد ماده2 مکرر3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و بر اساس بخشنامه شماره 03/6492 روز 18 فروردین ماه 1403 بانک مرکزی با موضوع اعلام نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی ها و بدهی های ارزی بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی برای گزارشگری مالی منتهی به اسفند ماه سال 1402، تاکید کرد: از آنجا که بانک ایران زمین دارایی و بدهی ارزی ندارد، بنابراین اعمال نرخ تسعیر ارز بر اساس نرخ خرید حواله ETS مرکز مبادله ارز و طلای ایران در تاریخ 28 اسفندماه 1402، آثار مالی با اهمیتی بر صورت های مالی سالانه منتهی به 29 اسفندماه 1402 این بانک نخواهد داشت.

لیلا فریادرس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403