منچسترسیتی جای بایرن مونیخ را گرفت


منچسترسیتی جای بایرن مونیخ را گرفت

ایکر کاسیاس، ستاره سابق رئال مادرید، می‌گوید تقابل سنتی بایرن مونیخ با این تیم حالا جایش را به تقابل آنها با منچسترسیتی داده است.

رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدارهای رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دیداری حساس و البته تکراری در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی منچسترسیتی قرار خواهد گرفت.

این دو تیم در چند فصل اخیر این مسابقات بارها با یکدیگر روبرو شدند و دیدارهایشان هر بار هم از جذابیت بسیار زیادی برخوردار بوده و رضایت تماشاگران را به دنبال داشته است، این اتفاق خصوصا در دو دیدارهای دو فصل اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

منچسترسیتی جای بایرن مونیخ را گرفت

کاسیاس در آستانه این بازی حساس تیم سابقش در گفتگو با نشریه اسپانیایی رلوو اظهار داشت: «منچسترسیتی جای بایرن مونیخ را در رقابت اروپایی که با رئال مادرید داشت گرفته است. قبلا این احساس رقابت با بایرن وجود داشت اما حالا سیتی است که جای این تیم را گرفته است.

رئال مادرید و منچسترسیتی در حال حاضر از نظر من بهترین تیم‌های دنیا هستند و حالا چند سال متوالی است که این دو تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان با یکدیگر روبرو می‌شوند، اتفاقی که قبلا با بایرن مونیخ رخ می‌داد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی