اعتراف سنگین تحلیلگر اسراییلی / نباید این را گفت اما حقیقت این است که ...


اعتراف سنگین تحلیلگر اسراییلی / نباید این را گفت اما حقیقت این است که ...

اقتصادنیوز: یک تحلیلگر اسراییلی گفته است که شکستی مفتضحانه خوردیم و این نظر هر شهرک‌نشینی است و البته از نظر روحی اعتراف به این شکست سخت است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «حاییم لیونسون»،روزنامه‌نگار و تحلیلگر اسرائیلی در مقاله‌ای در روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت: نباید این را گفت اما حقیقت این است که ما شکستی مفتضحانه خوردیم.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین گزارش داد، لیونسون تصریح کرد که ما در جنگ شکست خوردیم و این نظر هر شهرک‌نشینی است و البته از نظر روحی اعتراف به این شکست سخت است.

وی گفت واقعیتی کاملاً روشن و واضح پیش روی ما است و ما باید آن را درک کنیم و از آن درس بگیریم.

خبر مرتبط
تعطیلی نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در مغرب

اقتصادنیوز: سریال تعطیلی مراکز دیپلماتیک اسرائیل به مغرب رسید، در حالی که به کارمندان بسیاری از سفارتخانه‌های اسرائیل دستور داده شده است فعلا به سر کار خود نیایند.

از سوی دیگر، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با ادامه حمله‌های خود به بخش‌های مختلف نوار غزه منطقه‌های مختلف کرانه باختری را نیز مورد یورش قرار می‌دهند.

منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «جیوس» در شرق «قلقیلیه» واقع در کرانه باختری یورش برده‌اند.

بر اساس گزارش‌های رسیده نظامیان صهیونیست در این یورش خانه‌های فلسطینیان ساکن این منطقه را مورد بازرسی قرار داده‌اند.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «شعفاط» واقع در شمال قدس اشغالی یورش بردند و در این منطقه نیز خانه‌های فلسطینیان را تفتیش کردند.

علاوه بر این منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ورودی روستای «جوره الشمعه» در جنوب «بیت لحم» واقع در کرانه باختری را با موانع خاکی مسدود کرده‌اند.

پیش از این نیز هیأت امور اسیران و باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ فلسطینی دیگر را در جریان حمله به مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، در میان بازداشت شدگان شماری از اسیران سابق هم دیده می‌شود.

هیأت امور اسیران و آزادگان و باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه خود اعلام کردند که با احتساب موارد جدید، شمار فلسطینی‌های بازداشت شده در کرانه باختری از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به حدود ۸۱۶۵ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)