بایدن منتقد نتانیاهو شد/ من با رویکرد او موافق نیستم


بایدن منتقد نتانیاهو شد/ من با رویکرد او موافق نیستم

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای بار دیگر نقش منتقد رژیم صهیونیستی به خود گرفت و گفت که خواستار آتش‌بس در غزه و ورود فوری کمک‌ها به ساکنان این منطقه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی Univision آمریکا بر خلاف سیاست‌های اعمالی واشنگتن، زبان به انتقاد از بنیامین نتانیاهو و اقدامات ارتش اشغالگر در غزه گشود.

او در پاسخ به سوالی درباره نحوه مدیریت نتانیاهو در جنگ گفت: «من فکر می‌کنم کاری که او انجام می‌دهد اشتباه است. من با رویکرد او موافق نیستم».

خبر مرتبط
درخواست فوری نماینده کنگره آمریکا از دولت بایدن درباره اسرائیل

اقتصادنیوز: نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواستار توقف فوری ارسال سلاح برای اسراییل شد.

جو بایدن افزود: «از اسرائیلی‌ها می‌خواهم تا اجازه ورود تمامی مواد غذایی و دارویی به غزه را بدهند، هیچ عذری برای عدم تأمین نیازهای پزشکی و غذایی برای ساکنان غزه وجود ندارد و لازم است تا این کار هم اکنون صورت گیرد».

رئیس‌جمهور آمریکا که اخیرا با ارسال 2000 بمب برای ارتش صهیونیستی موافقت کرده است، با اشاره به حمله به کاروان سازمان خیریه «آشپرخانه مرکزی جهانی» در غزه، افزود: «حمله به کاروان‌های کمک‌رسانی اقدامی شنیع است، شرایط انسانی به طور کل قابل پذیرش نیست».

این سخنان در حالی است که شبکه شی‌ان‌ان آمریکا چندی پیش به نقل از منابعی گزارش داد که دولت بایدن اجازه فروش 2000 بمب را به رژیم اسرائیل صادر کرده که وزن ‌نیمی از آن‌ها 500 پوند (بیش از 200 کیلوگرم) است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان