قتل خونین پسر جوان جلوی چشم پسر دایی اش / قاتل خودش هم راهی بیمارستان شد + جزییات


قتل خونین پسر جوان جلوی چشم پسر دایی اش / قاتل خودش هم راهی بیمارستان شد + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: روز چهارشنبه 15 فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد مرگ مشکوک یک مرد جوان و جراحات شدید 2 مرد...

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: روز چهارشنبه 15 فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای یافت‌آباد مرگ مشکوک یک مرد جوان و جراحات شدید 2 مرد دیگر را با ضربات چاقو از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به بیمارستان موردنظر اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با جسد مرد حدوداً 25 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان یک نزاع خیابانی 3 نفره در محله ابراهیم‌آباد قربانی جنایت شده که در جریان این درگیری قاتل و و یک نفر دیگر زخمی شدند و از سوی امدادگران اورژانس به این بیمارستان منتقل شده اند.

سردار ولی پور گودرزی گفت: خیلی زود پسردایی مقتول هدف تحقیقات قرار گرفت و مدعی شد، ما کارگر هستیم و در یک خانه کوچک اجاره‌ای در محله "یافت‌آباد" تهران زندگی می‌کنیم؛ مقتول که پسرعمه‌ام بود با مالک بخاطر اینکه خانه کوچک است و افراد زیادی در آنجا زندگی می‌کنند، اختلاف پیدا کرد و این موضوع باعث شد تا از یکدیگر کینه بگیرند و با هم قرار نزاع بگذارند؛ در جریان این درگیری قاتل با ضربه چاقو پسرعمه‌ام را به قتل رساند اما خودش و من به شدت زخمی شدیم!

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل جنایت، بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان که در بیمارستان بستری بودند پس از سیر مراحل درمانی جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار خواهند گرفتند.


قتل خونین پسر جوان جلوی چشم پسر دایی اش / قاتل خودش هم راهی بیمارستان شد + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان