با این گوشی دیگر مشکل باتری نخواهید داشت/ عکس


با این گوشی دیگر مشکل باتری نخواهید داشت/ عکس

یکی از منابع آگاه بازار در شبکه اجتماعی ویبو چین ظرفیت باتری مدل‌های مختلف خانواده آیفون 16 را فاش کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، یکی از منابع آگاه بازار در شبکه اجتماعی ویبو چین ظرفیت باتری مدل‌های مختلف آیفون 16 را به اشتراک گذاشته است. براساس اطلاعات غیررسمی منتشرشده، ظرفیت باتری سه مدل آیفون 16 در مقایسه با نسل قبلی افزایش پیدا خواهد کرد. این درحالی است که یک مدل از سری آیفون 16 ظاهراً با باتری ظرفیت پایین‌تری عرضه خواهد شد.

ظرفیت باتری مدل‌های مختلف آیفون 16 درمقایسه با نسل قبل

این منبع آگاه بازار ظرفیت باتری مدل‌های مختلف آیفون 16 و میزان افزایش ظرفیت آن‌ها را نسبت به نسل‌های قبلی منتشر کرده است. اطلاعات مربوطه نشان می‌دهد که آیفون 16، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس با افزایش ظرفیت باتری در حدود 2 تا 6 درصد در مقایسه با نسل قبلی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

با این گوشی دیگر مشکل باتری نخواهید داشت/ عکس

این درحالی است که نسخه آیفون 16 پلاس با بهره‌مندی از باتری 4006 میلی‌آمپرساعتی از ظرفیت باتری کمتری نسبت به نسل قبلی خود بهره می‌برد. لازم به ذکر است ظرفیت باتری آیفون 15 پلاس 4383 میلی‌آمپرساعت است.

در جدول بالا تغییرات ظرفیت باتری مدل‌های مختلف آیفون 16 و مقایسه آن با نسل قبلی نمایش داده شده است. همان‌طور که در جدول دیده می‌شود، تمامی مدل‌های سری آیفون 16 به‌جز نسخه پلاس این سری با افزایش ظرفیت باتری روبه‌رو خواهند بود.

تاکنون خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد سری آیفون 16 منتشر شده است. براساس خبرهای منتشرشده، به نظر می‌رسد اپل قصد دارد ابعاد نمایشگر مدل‌های پرو و پرو مکس را در این سری و پس از چهار نسل از 6.1 و 6.7 اینچ به 6.3 و 6.9 اینچ افزایش دهد. این مسئله می‌تواند روی میزان مصرف دستگاه نیز تأثیرگذار باشد.

درنهایت باید دید اپل سری آیفون 16 را با چه مشخصاتی معرفی می‌کند. هنوز زمان زیادی تا رویداد رونمایی آیفون 16 باقی مانده و ممکن است همه‌چیز آنطوری که در خبرهای غیررسمی منتشر می‌شود، پیش نرود.

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893368

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس