عرضه صنایع‌دستی مددجویان زندان‌ها به میهمانان خارجی


عرضه صنایع‌دستی مددجویان زندان‌ها به میهمانان خارجی

عرضه مستقیم محصولات صنایع‌دستی مددجویان زندان‌های تهران با هدف توانمندسازی خانواده‌های زندانیان در یکی از هتل‌های پایتخت افتتاح شد.

با حضور مدیران اداره‌کل زندان‌های استان تهران و مدیران یکی از هتل‌های پایتخت، اولین جایگاه عرضه مستقیم محصولات صنایع‌دستی مددجویان زندان‌های تهران با هدف توانمندسازی خانواده‌های زندانیان در یکی از هتل‌های پایتخت افتتاح شد.

حیات‌الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران در این رابطه اظهار کرد: این طرح برای اولین بار اجرا شده است که امیدواریم با استقبال میهمانان، عوائد خوبی را برای خانواده‌های زندانیان به همراه داشته باشد و در صورت موفقیت، این طرح در سایر هتل‌ها نیز پیاده سازی می‌شود.

محمدرضا تقی‌پور مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران نیز هدف این طرح را ضمن معرفی صنایع‌دستی ایران به میهمانان خارجی، عرضه این محصولات با قیمت مناسب برای بهره‌مندی خانواده‌های زندانیان عنوان کرد.

عرضه صنایع‌دستی مددجویان زندان‌ها به میهمانان خارجی

همچنین محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل یکی از هتل‌های تهران نیز با بیان اینکه مسئولیت اجتماعی یکی از کارویژه‌های این هتل محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در مجموعه هتل با این اقدام سعی کردیم تا با یک تیر دو نشان بزنیم، هم صنایع‌دستی و هنر ایرانی را به مهمانان خارجی‌ها معرفی کنیم و هم یک اقدام خداپسندانه در توانمندسازی خانواده‌های مددجویان داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی