دلخوری پپ: تو انگلیسی هستی و سخت در اشتباهی!


دلخوری پپ: تو انگلیسی هستی و سخت در اشتباهی!

ورزش سه: پپ گواردیولا از سوال یکی از خبرنگاران شگفت زده شد و گفت دلیلی ندارد از تساوی ۳-۳ در زمین رئال ناراضی باشد و این به عدم شناخت انگلیسی‌ها از بازی در برنابئو بر می‌گردد. منچسترسیتی دیشب در زمین رئال مادرید به نتیجه خوب ۳-۳ دست یافت....

دلخوری پپ: تو انگلیسی هستی و سخت در اشتباهی!

ورزش سه: پپ گواردیولا از سوال یکی از خبرنگاران شگفت زده شد و گفت دلیلی ندارد از تساوی ۳-۳ در زمین رئال ناراضی باشد و این به عدم شناخت انگلیسی‌ها از بازی در برنابئو بر می‌گردد.

منچسترسیتی دیشب در زمین رئال مادرید به نتیجه خوب ۳-۳ دست یافت. سیتی با گلی زودهنگام پیش افتاد، اما رئال در دو دقیقه بازی را برگرداند و ۲-۱ پیش افتاد.

سیتی در نیمه دوم روی دو شوت توانست دوباره از رئال در نتیجه پیشی بگیرد، اما فده والورده با موشک خود اجازه نداد رئال دست خالی برنابئو را ترک کند و همه چیز به بازی برگشت کشیده شد.

در پایان بازی وقتی پپ در نشست خبری حاضر شد، به عنوان دومین سوال، یک خبرنگار انگلیسی از او در مورد اینکه با این تساوی حس یک شکست خورده را دارد، گفت: «چرا چنین حرفی می‌زنید؟ خیر دوست من، اینجا برنابئو است. تو انگلیسی هستی و نمی‌دانی بازی در برنابئو یعنی چه. رئال تیم بسیار باکیفیتی است و اینجا فقط بحث جنگیدن و دوندگی نیست. رئال در انتقال توپ از دفاع به حمله بی نظیر است. زدن سه گل در برنابئو اتفاقی بسیار خوب است و ما از این تساوی بسیار هم راضی هستیم.»

پپ ادامه داد: «این سومین سال متوالی بود که در برنابئو برابر رئال قرار می‌گرفتیم، ولی از نظر هیجانی و کنترل احساسات ثبات نداشتیم در حالی که این یک فاکتور کلیدی در چنین مسابقاتی است. اگر فکر می‌کنید که در لیگ قهرمانان می‌توانید در زمین رئال کار را تمام کند، اشتباه بزرگی مرتکب شده اید، چون این غیرممکن است. کنترل کردن رئال در ۹۰ دقیقه امکانپذیر نیست. ما به زمان برای یادگیری نیاز داریم، چون ۱۰ یا ۱۲ سال است در لیگ قهرمانان حضوری فعال داریم.»

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان