توصیه باورنکردنی اپل: اگر اپل‌ویژن اذیتت می‌کنه، استفاده نکن!


توصیه باورنکردنی اپل: اگر اپل‌ویژن اذیتت می‌کنه، استفاده نکن!

گروهی از خریداران اپل ویژن پرو، سردرد و گردن‌درد را هنگام استفاده از دستگاه گزارش کرده‌اند؛ اما شرکت اپل با انتشار توصیه‌ای عمومی اعلام کرد اگر کاربری احساس ناراحتی می‌کند، از هدست استفاده نکند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، طبق گزارشی از مارکت‌واچ، برخی از دارندگان اپل ویژن پرو با مسائلی مانند سردرد و گردن‌درد و مشکلات فیزیکی دیگر هنگام استفاده از هدست، دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

امیلی اولمان، مدیر بازاریابی شرکت Hopscotch Interactive، گفت که پس از استفاده از ویژن پرو برای اولین‌بار، دور چشم‌هایش به دلیل وزن زیاد بخش جلویی هدست، به‌شدت کبود شده است. ایان بیکرافت، مدیرعامل شرکت سیگنال، درد در جمجمه و ناحیه‌ی بالای کمر را گزارش کرده است.

تعدادی از کاربران در شبکه‌ی اجتماعی ردیت از سردرد و خستگی چشم هنگام استفاده از هدست واقعیت مجازی اپل و درد ناشی از وزن زیاد دستگاه شکایت کرده‌اند. برخی از دارندگان با استفاده از بندهای اصلاح شده و متفرقه، تجربه‌ی کاربری خود را بهبود داده‌اند.

اپل از اظهار نظر در مورد شکایات خودداری کرده است و مشتریان را به دستورالعمل‌های کاربری خود سوق می‌دهد. اپل به کاربران توصیه می‌کند که در طول هر دوره‌ی استفاده‌ی ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای از ویژن پرو، استراحت کنند و در صورت احساس ناراحتی از هدست استفاده نکنند.

اپل توصیه می‌کند افرادی که دچار خستگی چشم، سردرد و هرگونه درد فیزیکی دیگر می‌شوند، به استفاده از دستگاه ادامه ندهند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893515

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها