بازداشت 2 مرد قمی با 239 تن شکر و روغن نباتی احتکار شده


بازداشت 2 مرد قمی با 239 تن شکر و روغن نباتی احتکار شده

به گزارش رکنا، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرسی معلوم مشکوک و...

به گزارش رکنا، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم در معیت کارشناسان سازمان صمت به یک شرکت در آدرسی معلوم مشکوک و برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضایی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف ۱۹۰ تن شکر و ۴۹ تن روغن نباتی به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبار‌ها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبار‌ها کشف و توقیف شد.

سردار میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه، ۸۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: در این رابطه ضمن پلمب شرکت مذکور، ۲ نفر دستگیر و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: شناسایی و برخورد با عوامل فرصت طلبی که مبادرت به احتکار کالا کنند به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.


بازداشت 2 مرد قمی با 239 تن شکر و روغن نباتی احتکار شده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024